Inlägg från: HittaNemo16 |Visa alla inlägg
  • HittaNemo16

Ruvare oktober 2016

Roligt att följa andra som är i samma situation, jag har precis fått reda på att mina 5 embryon som dom skulle odla vidare inte har klarat sig något av dom ???? Har mer eller mindre tappat hoppet helt nu... ????

• HittaNemo16
    shrigley skrev 2016-10-22 09:14:52 följande:

Men så tråkigt HittaNemo, vad hade de för förklaring till det? Ville de inte dela sig? Låt oss hoppas på ödet att det du ruvar på klmmer bli nåt stort!

Det ens vi fått reda på är att inget gått till frysen, det svaret skickades till oss med brev. Kroppen är så säker på att den är gravid men jag tror den luras... Mens väntad på måndag så då tänkte jag testa igen!...
  • HittaNemo16

Har ikväll börjat blöda, dock bara ljust rosa än så länge men antar att mensen kommer igång snart.. Och eftersom jag har endometrios så är jag livrädd för smärtorna som lär komma.. Har tappat allt hopp och ska testa imorgon igen för att få det svart på vitt att vi misslyckats..

• HittaNemo16

Ja då var jag tillbaka, samma kväll som jag fick en blödning så fick jag plus på testet. Väldigt svagt dock men var ju o andra sidan rd11 BIM-2. Igår fick jag en kraftigare blödning så antar att det är ett missfall som börjat... Har fortfarande plus på stickan men antar att det tar ett tag för det att försvinna. Ska testa på onsdag igen när jag har min testdag och sen får vi börja planera in ett nytt försök så fort som möjligt. Någon som har gjort fler försök och vet hur snabbt man kan få köra igång igen?

• HittaNemo16

Idag har jag testdag och som jag misstänkte så var det ett missfall, så nu är det bara o invänta nästa mens så vi kan få köra igång igen... lycka till alla ni andra ????

• HittaNemo16
    shrigley skrev 2016-11-02 13:38:24 följande:

Nej, hur vet du det? Har mensen kommit?

Började blöda i torsdags men inte jättemycket men har inte haft ont så hoppades ändå lite att det skulle vara okej men testet var negativt imorse... ????
  • HittaNemo16
    Jadu skrev 2016-11-07 21:15:16 följande:

O där va de kört. Börja blöda nu ikväll.

Så tråkigt...var det ditt första försök eller har du gjort något innan? jag har just slutat blöda men hoppas jag snart börjar igen så jag kan ringa in och få börja om.. Min kropp är så konstig så jag hoppas mensen kommer när den ska!
  • HittaNemo16
    shrigley skrev 2016-11-16 13:10:06 följande:

Jag är inte gravid längre. Gjorde ett privat VUL idag, kände inga symptom. Konstaterades att det bara fanns en hinnsäck, inget foster inte ens en gulkropp. Allt sannolikt avstannat i v 4. Så knäckt.

Lesson learned: alltid lita på sin kvinnliga intuition.

Så tråkigt... hoppas du snart får försöka igen. ??
Svar på tråden Ruvare oktober 2016