• Foscio

Ruvare oktober 2016

Är på ruvardag 10 idag och är nästan säker på att få ett negativt resultat på testet på fredag eftersom jag inte känner några symptom. I början var brösten ömma och hårda men nu är de precis som vanligt, och det är det som oroar mig mest eftersom det var så påtagligt innan. Andra symptom som jag haft med som försvunnit är trötthet, lätt yrsel, problem med magen och en dov smärta i magen. Allt antagligen pga progesteronet och de andra medicinerna. Är det någo som känner igen sig? Någon som inte haft några symptom men ändå har visat sig vara gravida?

• Foscio
    Frojdan skrev 2016-10-24 14:02:40 följande:

Vad ruvar du på? 2,3 eller 5dagars?

Jag har två stycken 2-dagars. Ett litr starkare än det andra.

Såklart att alla fungerar olika. Allt jag har känt, och inte känt, har jag googlat! :p Tänkte att nån kanske upplevt samma men fått ett positivt besked, och så verkar det ju ha varit för dig! :)

Men som sagt, det går inte att vara säker på om symptomen är verkliga eller bara en biverkning av medicinen.

4 dagar till och sedan är det slut på väntan!
  • Foscio
    Frojdan skrev 2016-10-24 14:19:45 följande:

Jag känner igen det där, Google är ens bästa vän (ovän) i den väntan. :P

Åh, så du har lyckats hålla dig ifrån att testa?

Ja, på något sätt så har jag klarat av det! Det skulle kännas så sorgligt att gå och göra blodprovet på fredag om jag redan hade fått en negativt resultat. Så jag håller ut några dagar till.
  • Foscio

Har testdag på fredag. Varje gång jag går på toaletten är jag nervös för att upptäcka att mensen ska ha kommit. Så himla jobbigt! :p Den borde komma när som helst men än så länge ingenting. Hoppas!

Svar på tråden Ruvare oktober 2016