Inlägg från: SportySpice |Visa alla inlägg
  • SportySpice

Ruvare oktober 2016

Hänger på här, första IVF försöket ?? Gjorde ÄP i onsdags och ET i fredags. Vi fick ut 13 ägg, 7 befruktades och 6 var "bra"

När vi gjorde ET sa läkaren att vi fick tillbaka ett guldägg, som delat sig i 6 celler dag 2.

Nu när jag läst på lite verkar det det som om 6 celligt inte är så bra, utan att 4 hade varit optimalt. Någon som har koll på celldelning? Vad fick ni andra tillbaka?

• SportySpice

Ruvardag 10 här och jag tänker tjuvstesta imorgon. Jag har TD först den 13/11.

En undran, någon som har genomskinlig flytning, typ samma som vid ägglossning? Jag hade igår, och hoppas inte det är en förvarning att mens är på g.

I övrigt har jag 0 symtom. :-/

• SportySpice
    chbw skrev 2016-11-07 20:16:05 följande:
    Uppdatera med testresultat! Jag håller tummarna :) Är ju många som inte får symtom alls förrns långt efter bim! 
    Testet visade tyvärr negativt, ruvardag 11 med 2 dagars.
    Hoppas inte det är kört men det känns tyvärr så.

Vi fick 1 till frysen, om det inte går denna gång, är det någon som vet när man brukar göra FET?
  • SportySpice
    chbw skrev 2016-11-08 18:40:43 följande:

När har du testdag? Enligt en tabell jag hittat skulle mitt 3dagars inte hs tillräckligt med hcg att kunna läsas av gravtest förrns ruvardag11 , så kanske nivåerna inte är tillräckligt höga än, eller så hsr det fäst lite senare :) vet inte om FET!

Jag har testdag på måndag 13/11, håller tummarna att tabellen stämmer
Svar på tråden Ruvare oktober 2016