• chbw

Ruvare oktober 2016

Jadu skrev 2016-11-06 11:28:07 följande:
    Okeey, försökt googla på de men bara hittat för blastocyst.. får väl hoppas de är en sen sättning tills motsattsen är bevisad.

Nu känns de bara jobbigt o känna lutinus rinna, tror ju de är mensen varje gång.

Usch vad jobbigt med jobbigt plock :/
    Ja, det är supersvårt o hitta om allt annat än blastocyst... Håller tummarna att det är så! :) 

åh jag förstår det :/ drömde häromnatten att jag började blöda, så vågar knappt gå på toa... 

ja fy, det var fruktansvärt.. Smärtlindringen hjälpte inte alls, o fick ändå 4 doser i pvkn.. Sambon svimmade (pga mitt gråt/skrik) och jag fick, förutom de 4 doserna, 2 citodon, 1 voltarensupp och 2 doser intravenöst morfin innan smärtan dämpats något..  Så glad att vi fick ut många fina ägg, så vi har 4 tredagars och 1 femdagars i frysen. Så eventuellt nytt äggplock ligger låååååångt i framtiden som tur är. Var livrädd när de gjorde återföringen, vågade nästan inte gå in i rummet igen.. 
  • chbw
    Jadu skrev 2016-11-06 12:03:35 följande:
    Nej vad hemskt, vilken tur att ni fick till frysen så ni slipper göra om.. o hoppas de inte behövs alls!!

Mitt äp gick bra, vart kvällen p dagen efter jag hade super ont.

Ser inte fram emot o göra nytt, vi fick inget till frysen.
    ja, det känns skönt att vi har ett gäng till innan eventuellt nytt äggplock. 

usch, inge kul det heller :( förstår det!! 
  • chbw
    shrigley skrev 2016-11-06 20:46:41 följande:

Testdag igår. Varför blir det inte starkare?? Efter 16 dar borde det väl ta sig i intensitet?! Detta oroar mig.

För en del ökar hcget långsamt. Nen ett plus är alltid ett plus! :)
  • chbw

BIM idag! Testdag om 1 vecka. Hoppas på att få ge kliniken samma besked som nu!

• chbw

[quote=77112929][quote-nick]shrigley skrev 2016-11-07 06:51:30 följande:[/quote-nick][/quote]

Härligt! Det går framåt!! :) jag ska ta digitalt igen på onsdag eller torsdag o hoppas på omslag till 2-3 då :)

• chbw
    synthetical skrev 2016-11-07 07:26:23 följande:

Stort grattis :)

Tack!! :)
  • chbw
    shrigley skrev 2016-11-07 12:20:24 följande:
    Håller tummarna för dig. Jag hade nästan gett upp hoppet, men så slog det om - och även symptomen. "Växtvärk" (?) i de nedre regionerna och tryck på urinblåsan, kan knappt sitta.
    Tack!! Jag funderar på o ta det andra digitala imorgon redan.. Cb+et blev ju så pass starkt idag.. Vad skönt att det slog om, och symtomen började visa sig igen! Jag får riktigt ont ibland och tror jag ska börja blöda, men inget än. Jag är ju väldigt känslig kring livmodern i vanliga fall så misstänker att det är därför jag får så ont till och från.. Jag väljer att tro att det "bara" är växtvärk :) mått lite illa också senaste två dagarna o ömmandet i brösten går upp och ner :) 
  • chbw
    SportySpice skrev 2016-11-07 08:32:54 följande:

Ruvardag 10 här och jag tänker tjuvstesta imorgon. Jag har TD först den 13/11.

En undran, någon som har genomskinlig flytning, typ samma som vid ägglossning? Jag hade igår, och hoppas inte det är en förvarning att mens är på g.

I övrigt har jag 0 symtom. :-/

Uppdatera med testresultat! Jag håller tummarna :) Är ju många som inte får symtom alls förrns långt efter bim! 
  • chbw
    Jadu skrev 2016-11-07 21:15:16 följande:

O där va de kört. Börja blöda nu ikväll.

Åh vad tråkigt :( jag hoppas att försök 2 är guldförsöket nu!
  • chbw
    SportySpice skrev 2016-11-08 17:01:55 följande:

Testet visade tyvärr negativt, ruvardag 11 med 2 dagars.

Hoppas inte det är kört men det känns tyvärr så.

Vi fick 1 till frysen, om det inte går denna gång, är det någon som vet när man brukar göra FET?

När har du testdag? Enligt en tabell jag hittat skulle mitt 3dagars inte hs tillräckligt med hcg att kunna läsas av gravtest förrns ruvardag11 , så kanske nivåerna inte är tillräckligt höga än, eller så hsr det fäst lite senare :) vet inte om FET!
  • chbw
    SportySpice skrev 2016-11-08 19:10:52 följande:

Jag har testdag på måndag 13/11, håller tummarna att tabellen stämmer

Menar du mpndag 14e? Eller söndag13e? :) är det måndag 14 har vi på samma dag! Håller tummarna!! :)
  • chbw
    synthetical skrev 2016-11-12 08:14:53 följande:

Från igår på rd 11 :)

Vad kul!!! :)
  • chbw

Från idag, officiell testdag!! :) ska ringa kliniken när telefontiden öppnar och sen försöka njuta och vänta in ultrqljudet den 25/11 :)
  • chbw
    synthetical skrev 2016-11-14 17:27:05 följande:

Åh vad härligt:) jag har officiell testdag på onsdag :)

Ja känns skönt :) okej! Då ligger vi väldigt lika?? :)
  • chbw

Fick en blödning igår. Den slutade efter ca 2 timmar och det var aldrig mycket. Men hann bli panikslagen ändå. Troligen kom jag åt något känsligt kärl med lutinuspinnen då det började blöda då. Var inget innan det men fy tusan vad jobbigt det var. Både ivfkliniken och gynakuten (ringde eftersom jag ändå jobbar på samma ställe den ligger på) sa att set troligen inte var någon fara o så länge set inte blöder mycket eller gör mycket ont så ska jag försöka att inte tänka på det. Fy vad jag längtar efter ultraljudet näata vecka nu ????

• chbw
    synthetical skrev 2016-11-16 06:16:57 följande:

Hej. Officiell testdag idag. Fortfarande så positivt det kan bli. Han knappt doppa stickan innan det blev 2 stack :)

Hurra!! :)
Svar på tråden Ruvare oktober 2016