• Jessy01

ivf / äd 2016/ 2017?

Shirgley - häller tummat o tår!!

Smurfen- tycker du ska prata m mannen. DU verkar ju må dålict3

på det? Varför ska vi vänta o pricka i rätt tid liksom? Han måste lyssna på hur du känner det. Sen behöver han inte g m på det men du bör iallafall berätta hur du känner. Lycka till vad du än gör!

Här fortfarande minus... eller ska testa sista dagen precis nu.

Smurfen! Jag går nog på seminariet på söndag! Nån som vill med? Kram!

• Jessy01

Nej tyvärr Shirgley! Inte på detta test MEN testa ihen imorgon ok! Kan ta längre tid! Fortfarande tidigt! Jag har varit gravid så många ggr därför är JAG negativ men så jag vet mna gravsymtom men dag 9 är tidigt, håller tummar o tår för imorgon eller senare i v! Kramar <3

• Jessy01

Eller S! Svårt att se på bilden. Ta testet till dagsljus o håll upp det. Då ser du. Kram

• Jessy01

Fasiken Shrigley! Nu förstorade jag upp det o vände på det . Vill absolut inte ge dig ngra falska förhoppningar men tycker mig se den svagaste skugga. Ta ett nytt imorgon då bör d ha blivit mörkare o det är nåt!

På mig är d fortfarande inget o börjar få menskänningar. Idag är absolut sista dagen m medicin. Vill redan sluta men skulle inte förlåta mig själv om ett mirakel skulle hända!

• Jessy01

Shirgley - när kag testade när fick plus gjorde mitt test så m! Öste över ett plus sen blev det ett tunt tunt plus. Dagen efter starkare. Ett plus är ett plus. Blev bebis för mig den gången!

• Jessy01

Tuttis! Mår illa.....bra bra! När jag fått missed ab. så har illamåendet försvunnit. Så varje gång jag haft illamående har jag varit säker på att det finns ett hjärtslag

• Jessy01

Hahaha ja det förstår jag blir så när jag skriver fort på mobilen. Iallefall...det hände mig med 2013. Svepte som en positiv skugga. Sen 10 min efter blev det ett supertunt streck. Blev mörkare dagen efter. Detta var 2013. Håller tummarna för dig. Mina gravtester har alltid synts bättre på em en på fm.

• Jessy01

Har bara haft ont i brösten en gång och det var allra första gången jag var gravid. Och det var då jag aldrig kom till må illa stadiet och när det var MA så slutade bröstontet. När jag blir gravid så börjar alltid illamåendet precis dagen när hjärtat börjar ticka. Tänk på att det är olika för alla...jag har en förutspådd mall redan och det är olika! Lycka till!

• Jessy01

Shrigley- försvann det efter 10 min ungefär? Då är det i sin ordning eller försvann det direkt? Efter tio minuter vet jag att det kan försvinna för att sen varit pos. Det satt då kvar i ca tio min ett supersvagt streck. Tagit mååånga gravtester i mitt liv. Håller tummarna på onsdag!

• Jessy01

Smurfen- Hahaha och du är med i denna leken med nu Man blir ju helt knäpp. Fast jag är säker på - så inga tvivel där.

Svar på tråden ivf / äd 2016/ 2017?