ivf / äd 2016/ 2017?
Målarfärg är precis vad han klarar nu känns det som! Som jag nu skrev till Maran så känner jag mig dock deppig då vi inte kommer nån vart...
Jag förstår ju att äd är ända utvägen om vi ska ha barn, men ju mer man läser om det så förstår man att det inte heller kanske funkar på en gång. Jag vet ju inte varför vi inte lyckats. Tänk om man liksom inte ens KAN få barn. Jag känner att man blir ( eller jag ) väldigt ego utan barn,
Så hur går det för dig? Ul imorron? Åh vad spännande! Hoppas nu det syns sex fina blåsor, håller alla tummar :) Har ni köpt trepack ?
Ju hag var på UL idag och trots den längre dosen så har jag exakt samma resultat. 1 blåsa på 17, två på 16 och fem på tio. Alltid dessa som inte växer till sig!! :/
Så det blir nog 3 ägg sa dem. Man kan ju hopasp på att dessa sega växer, men ja de ger det inte så stor chans sa dem.. äggplock på tisdag!
Smurfen- hoppas sambon ändrar sig och att om ni genomgår ÄD att det går bra!!
Furry- hoppas d gått bra för dig idag!!!!
För mig gick d åt he....te idag! 1 ägg som såg fint ut 16 mm....resten
för små....kanske skulle tagit mer medicin ändå....jaja gjorde d jag
trodde på Tillbaks på måndag för nytt UL. Han hade inte höga
förhoppningar...knäckt :(
Kram på er allihopa!!!
En massa styrkekramar kära Jessy! och hopasp att nån av de små vill snabbv¨xa till sig!!!
Kramar alla tjejer nu ska jag ut i solen! Synd att man inte kan dricka nu såååååååå sugen på ett glas rose!!!!