ivf / äd 2016/ 2017?
![](http://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
Hej alla!
Mitt sista Danmarksförsök misslyckadesoch jag måste gå vidare. Har kontaktat AvaRiga samt Ava i Ryssland. Jag förstod att inga av dessa har öppna donatorer.
Hur tänker ni i den frågan?
För mig blir det dessutom en dubbeldonation och jag har riktig ångest över att barnet skall känna sig rotlös och bli traumatiserad av att aldrig få veta sina genetiska rötter. Jag är inte rädd för att vår relation komner bli annorlunda mot mitt barn jag har idag men som sagt, rädd för att barnet aldrig ska bli hel och lycklig helt fullt ut och vilja veta mer.
Skulle vara enormt tacksam att veta hur ni resonerar!
Tack och kram
Tack snälla du, det gör jag!
Hej!!
Fasiken va trist, blä det är så jäkla jobbigt att gå igenom den där väntan, besvikelsen och sorgen. Känner med dig.
Jag har slickat mina sår nu några veckor och samtidigt pratat med kliniker. Har till 99% bestämt mig för att köra på Ava Riga. Egentligen kändes St Petersburg snäppet bättre men väljer Riga pga tidsaspekten (1 dag i Riga versus upp till 6 dagar i St P) då jag har svårt att vara borta så länge från min dotter. Om det dessutom krävs fler försök ryker ju typ alla semesterdagar och det har jag ingen lust med..
Jag bor i Göteborg och gör som sagt denna resan ensam efter 3 misslyckade ivf försök på Stork.
Kram
Hej allihopa! Det funkade inte denna gången heller 6 dagar efter insättning idag och helt blankt test. Nu får det bli embryoadoption om något men det finns inga pengar kvar så nu är nog denna resan slut. Lycka till alla ni och grattis igen Maran!!!
Stina- går du vidare med embryadoption? Får jag fråga var du bor och var du tänker göra det isåfall?
Kramar
Grattis Maran!! Så underbart att läsa att allt gått så bra. En liten Elsa, tänka sig!
Stor kram