ivf / äd 2016/ 2017?
Shrigley - Hur är det med magen nu? Kräks du flera gånger per dag? Har du ont i magen också?
Shrigley - Hur är det med magen nu? Kräks du flera gånger per dag? Har du ont i magen också?
Shrigley - Oraklet här ! Önskar dig en bra Midsommar.
Shrigley -Trodde det var jag som var ditt orakel?
Shrigley - Har du ringt nu och bokat in vul i v.8 hos gyn? Eller väntar du till längre fram?
Shrigley- Har du berättat om dessa hugg för kliniken?
Vad säger de?
Förstår att det är jobbigt att ha ont.
Hoppas de kan se något på vul i v.6+5, men bli inte ledsen om de inte kan se något så tidigt. Ser de inget så bara boka ny tid senare. Jag har själv varit på vul tidigt tidigare, för att läkare krävde det för att skriva ut medicin. Men inget kunde de se för det var för tidigt. De hittade inte ens hinnsäcken trots att 2 läkare kollade. Så jag bokade ny tid senare och då kunde de se graviditeten.
Så numera bokar jag aldrig tidigare än v.8, jag struntar i om kliniken tycker att man kan göra det tidigare.
Hoppas det går bra.
Shrigley - Varsågod !
Hur många embryon sattes in? 2?
Tror Falun att du ev ska ha fått utomhavandeskap på båda sidor samtidigt då? Eller hur förklarar de att du har ont på båda sidorna?
Jag hoppas verkligen inte det är utomhavandeskap.
Hoppas det onda går över snart.
Sjuttiosjuan - Beklagar att det inte gick vägen denna gång. Om du funderar på AvaPeter, kolla gärna upp ivfSerum (Aten) också. De är proffs på fertilitetsproblem och erbjuder fler olika utredningar tex immunologisk utredning, mensblodtest, spema dna fragmentationstest etc plus att de kan erbjuda ÄD och ED. De svarar snabbt på mail.
Man börjar med att fylla i deras questionaire på deras hemsida och maila in. Sen får man mailsvar från Katie på Serum och sen kan man ha ett gratis telefonsamtal med någon av deras läkare eller klinikchefen Penny. Jag och alla andra jag hört om som haft kontakt med Serum har varit mycket nöjda. Jag har gjort deras mensblodtest.
Dessutom behöver behöver inte ha visum till Aten, det behöver man till Ryssland
Helt klart mens tyvärr:(
Undrande: Tack för tipset men jag orkar inte fler utredningar som ytterligare drar ut på tiden, jag vill bara ha en liten familj nu.. och snabbast sätt att bli gravid är ÄD så vi kör på det nu. Anledningen till att vi tänker oss st Petersburg är att både sambon och jag är lite av ett kontrollfreak och vi vill veta så mkt som möjligt om donatorn. Så mkt info som man får där får man ingen annanstans även om det säkert finns kliniker som är lika bra eller bättre.
Kram från ett skållhett Grekland!