ivf / äd 2016/ 2017?
Haha, man får ta det onda med det goda :)
Hallå tjejer! Hur är det med er? Semester fortfarande? Själv sååå redo att börja min semester, har mkt sen i år, inte förrän 2 augusti är det dax, stöön...
Imorse gav sig "bollen" (arbetsnamn) till känna mer påtagligt, har ju känt lite innan men så tidigt (v 17+1 idag) är man ju lite osäker, det KAN ju lika gärna vara gaser lr ngt. Hur som helst, nu hade jag av en slump handen på magen, och det blev som en liten knöl/upphöjning under handen som sedan sjönk ner igen. Hur häftigt som helst! SÅ mycket känns inte gaser... Härligt att få ett livstecken! <3
Nog om mig, lite status hos er om ni har lust! Ha en trevlig helg, ska själv ut och rida i helgen, plus hälsa på en kompis i Uppsala och kolla in hennes nya hus. Annars har vi börjat förbereda inför försäljning av lägenhet. Ska väl pilla lite med det också.... dubbelstön! Kram kram
Update tredje VUL idag, v 9+4: allt såg fint ut, de två små liven lever o växer och såg fina ut! De är lika stora, så det är ett bra teckan. Vi är så glada. ??
Fast nu blev det ändå 2 v emellan så han hinner garanterat också få visum nr 2 och hänger såklart med mig i 5 dagar. Jag vill som sagt inte vara där själv men menade att det är onödigt om jag ska följa med honom i 24 timmar när han ska lämna spermier:)
Vet inte ang pgs faktiskt, inte forskat vidare i det eftersom vi valt bort det.
Nu väntar jag på mens vilken dag som helst och då börjar jag med p piller som jag inte ätit sen jag var typ 19, känns märkligt men är en del av behandlingsplanen.
Så 25/9 bär det av till st Petersburg!!!
Hoppas du får svar på dina frågor från kliniken. Jag gjorde ju ingen research, hoppas jag slipper ångra det:)
Kram