smurfen 11 skrev 2017-07-07 15:36:24 följande:
Berättar du då att det är äd också?
Kul att du inte får kommentarer om åldern, det bryr inte jag mig så mycket om, och inte min sambo heller ( han är 43 ), fast igår kväll sa han eftertänksamt, " jag är medelålders nu " :)
Men killar kan ju få barn när de är nittio, det var ju Chaplin nåt sånt !
Inte alls dum idè att ses, ingen mage å visa för min del men vi har ju alla suttit i samma båt med olika många jobbiga försök bakom oss, så jag tycker det låter kul. Bor ju i Göteborg dock men ska till Stockholm om ca två veckor, och vi åker dit flera gånger per år då min sambos familj är därifrån.
Hallå! Nä, bryr mig väl inte så, men hade nog trott att fler skulle bli liksom... förvånade.
För det mesta har det blivit naturligt att prata om ÄD, men det är ju inget måste att tala om, det blir dom det faller sig.
F exet är det bra att veta tror jag, m tanke på just det du nämnde med donation av organ etc. Tänker om vi mot all förmodan hamnar i samma olycka el så, så kan ju (troligtvis) inte "bollen" donera några organ till min son. El tvärtom. Det är mer än bara blodgrupp som spelar in, det är vad jag vet alltid bäst om man har genetiska band till den man ska donera till. Vården undersöker ju alltid närmsta familjen först när det behövs donation av organ el vävnader. Som går att donera alltså, tex njure.
Klart vi ska ses, kul!!! Hör av dig när det börjar närma sig, jag åker ingenstans förrän i augusti.
Shrigley, så tidigt tror jag det är mest vätska o gaser som gör putmagen. Livmodern gör säkert sitt till, men bara lite tror jag. Tycker man ser bäst på morgonen hur mkt man vuxit, innan man hinner bli "väderspänd".