ivf / äd 2016/ 2017?
nytt försök...
nytt försök...
Men vad fin<3
Jag tror det är en hon:)
Så fantastiskt att allt ser bra ut! Detta trodde du inte för ett halvår sen va??
När tror de nedkomsten blir då?Kan du se det ??
Nä det kan jag inte:) Men tycker bollen känns som en tjej:)
Japp, ut å måla igen;), nu drivs jag av att så fort det är klart, då kan jag babbla bebis med sambon ! Snart hälften gjort av sista målningen, pust! Hur går er försäljning då?
Ja, det viktigaste är ju att barnet är friskt, födelsedagen får man leva med :)
Förresten, på Ava Riga, fick ni se 16 kriterier av eran donator, yrke, utbildning osv, innan ni bestämde er? Veronika skickade nåt sånt att vi får göra det, men minns inte att ni gjorde det?? Kanske missuppfattade jag henne, att VI får välja 16 kriterier?
Japp:). nu ska han få igen för alla smhi väder rapporter, babbel om målarburkar , penslar !
Gott med semester ! Och att ni kommit en bit på väg med lägenheten.
Näsa mun tänder?? Ja, det hoppas jag hon har :)
Tack för svaret!
Så man kan köpa kortison där...Så bra:) lytinus har jag hemma men ni säger utrogest är lättare, så tänkte prova det.
Blir ingen resa söderut förutom till äd-land då.
Vi kommer nog köra på frysta direkt. Men om de bara tinar upp 2 då, är ju risken de inte ens klarar sig! Och då står man där med hotell och flyg kanske. Låter lurigt. Men jag vill helst naturlig cykel så länge min kropp är regelbunden.
Ok september, det blir ju snart det, hoppas nu vi alla får plus i höst då, du, sjuttisjuan och jag!
Hej hej alla, hoppas bra i sommarvärmen (kylan?) o att babyplanerna går framåt, låter som det.
Är i v 12 nu med tvillingar o hoppas att de vill stanna kvar som de ska. Har gjort tre VUL och allt har sett fint ut so far.. nästa steg blir KUB, känns nervöst. Mår i övrigt ganska sådär, illamåendet är kvar o magen gör väldigt ont o stramar. En gammal snart 42-årig livmoder som aldrig fått tänja på sig ska nu bli hem åt två små glin, det gör väldigt ont. Äter var 2-3 tim dygnet runt. Brösten är sprickfärdiga också, måste sova med amningsbehå (!) för att hålla allt på plats. Bara mammakläder (byxor, shorts) som passar numera, lär bli svårt att dölja på jobbet nästa vecka efter semestern även om jag hade velat vänta till efter KUB åtminstone. Ja, känns som en hostile takeover på min kropp just nu, det är lite blandade känslor mellan varven oxå. Kram
Ja Maran o 77an, det känns konstigt att tänka negativa tankar när man äntigen lyckats bli gravid, det är som om jag inte orkar mer. Kroppen är slut o jag vill fokusera på annat, allt som inte har med barn att göra. Känns så hemskt att plötsligt inte vilja, eller åtminstone brottas med alla dessa känslor o tankar. Mitt tillstånd är som en enda lång mega-bakfylla! Idag har jag inte kommit utanför dörren än o klockan är snart 16.