Liljja skrev 2017-01-05 22:18:28 följande:
Halloj!
Tack, hoppas det kommer gå bra för er också. Man undrar hur många ggr man ska behöva gå igenom det här.
VI har 5 embryon som väntar på oss Har precis varit i kontakt med min koordinator om att ev köra på min nästa mens. Men har försökt få tag i min gyn här i Sverige om han hjälper mig med medicinerna även denna gång.
Jag har inte varit i kontakt med någon som valt Polen, håller med dig att de flesta verkar välja Riga eller St Petersburg men det kanske beror på att det är färska ägg. Det som är skönt med frysta ägg är att man inte behöver ställa om sin kropp efter donatorn utan man kör på sin egen menscykel samt att man har garanti som du nämner.
Har du gjort IVF i Polen och fått IL-dropp då ? eller gjorde du IVF någon annanstans ?
Vi har haft olika donator varje gång men medicineringen har varit samma, förutom IL-dropp de 2 senaste ggr. Vore kul att höra vilka mediciner du kommer att ta (om du vill) då vi valt olika InviMed-kliniker i Polen.
Trevlig helg!
/A
Hej!
Tack för ditt svar.
Varför har ni valt ÄD?
Vi har haft många missfall sen 2013 och nu senaste året inte blivit gravida alls. Vi började med ivf i sep 2015 men vid andra stimuleringen så blev det bara 3 ägg och man valde att inseminera istället och då tog det sig men blev missfall igen. Sen har vi gjort 2 ivf till i våras och kört 2 inseminationen under hösten. Ivf har vi gjort i Danmark men stimulering och inseminationen på vårt sjukhus. Dom är super hjälpsamma fast att vi är alldeles för gamla för att få hjälp där.