Inlägg från: Linda2barnsmamma |Visa alla inlägg
  • Linda2barnsmamma

Snabba svar om graveditet

Lillen 84 skrev 2016-11-17 10:20:56 följande:

Min men är utebliven sen en v. Jag har gjort ett ex antal tester hemma. Och alla visar väldigt svagt plus. Fick komma upp o göra ett test hos undersköterska. Med bara en typ som en skugga. Men gjorde ett när ja kom hem igen. Med samma svaga streck.

Jag har som mensvärk i magen sen en vecka tillbaka. I övrigt är jag sjuk med feber och världens förkylning sen i förrgår.

Frågan e bara om jag ska ha is i magen och vänta?

Strunta i o dricka på en fest i helgen?

Eller då bara anta att jag inte är gravid helt enkelt?

Men varför alla svaga streck?

Tacksam över om någon läser mina funderingar..

Bifogar en bild. Man ser strecket aningen bättre i verkligheten.

Hej. Ja de där kan va ett spökstreck men låter inte så troligt då de blivit på flera under samma period ?! Om du vill ha bebis så skulle ja råda dig att inte dricka i helgen och avvakta och göra ett test på måndag.

Det kan ta fram till V.6 med vissa test innan det visar positivt min första visa inte positivt fören v.12 och min andra inte fören v.9

Ha lite is i magen du
  • Linda2barnsmamma

Ja men om ja vore du skulle ja ta ett nytt efter helgen de kan ju ta ett tag.. du kan ju ha lite mindre hormoner oxå. :) uppdatera gärna efter helgen :)

• Linda2barnsmamma
    Lillen 84 skrev 2016-11-17 14:40:56 följande:

Fick en blödning nu så nu är det ju som det e. :/

Fast det kan du ju få ändå. Det behöver inte va något :) avvakta o se. Så länge det inte gör ont brukar det inte va nån fara :)
Svar på tråden Snabba svar om graveditet