Gravid v.5 (4+6) utan symtom?
Hej allesammans!
Någon mer som precis fått reda på att ni är gravida utan några direkta symtom? :) det enda symtomen jag har är att jag känner mig trött och utebliven mens.
Hej allesammans!
Någon mer som precis fått reda på att ni är gravida utan några direkta symtom? :) det enda symtomen jag har är att jag känner mig trött och utebliven mens.
Jag är i v.10 (9+4) jag fick veta i måndags att jag är gravid. Jag var på återbesök för att ta nya cellprover pga lätta förändringar men då jag haft cystor tidigare gjordes det ett ultraljud. Inga cystor men en liten klump med hjärtljud... Inga symptom annat än trötthet och det kan vi ju alla vara i perioder. ????
Jag är också i 4+6, och jag har inga symptom. Inte ens tröttare än vanligt. Bara utebliven mens och ett positivt cb digital!
När jag var I v5 hade jag knappt några symptomer heller däremot I v.8 (tror jag) började jag kräkas och må riktigt illa, v.12 blev jag väldigt yr och nu I v.15 så är det väl svullnad,ont I huvudet varje kväll och morgon, trött , ändrade smaker och lätt illamående vid viss mat. Det kommer lite från och till så inget att oroa sig för:)
Tillägger att det är många som knaptt känner av det, I min grupp finns några som knappt har/haft några symptomer och är I v15+ och har sett att bebisen lever och mår bra:)
När jag var gravid med sonen började symtomen vid v7 ungefär.
Är i vecka 7 (6+0) , just nu symtom : brösten ömmar å bränns till och från , lite yr , torr i mun , andfådd men mår toppen . Många olika symtom som kommit och gått från det jag plussat v 5 .
Hade inte ett enda symtom förrän v 7-8, så var glad så länge du slipper säger jag som fött tre barn!
6+0 och inga symtom. Vid tidigare graviditetet har jag börjat må illa runt v 7. Glad så länge jag är symtom fri..
Jag är i v 4 (3+6) och känner ingenting heller!!
Jag är i vecka 5 med 2an, mådde illa här om dagen och tyckte min arbetströja kändes ovanligt liten här om dagen (svullen i magregionen). Utöver det känner jag ingenting, peppar peppar, började tokspy i v6 med ettan och spydde sen resten av graviditeten!
Gravid i v.6 5+1 hade en del symptom för några dagar sedan, nu känner jag bara av mensvärken, är så orolig. Gjorde ett nytt test idag o den visade positivt, men jag är ändå orolig. Har ett tidigare missfall, ca 10 år sedan. Inga barn, vi har kämpat..
Gravid i v.6 5+1 hade en del symptom för några dagar sedan, nu känner jag bara av mensvärken, är så orolig. Gjorde ett nytt test idag o den visade positivt, men jag är ändå orolig. Har ett tidigare missfall, ca 10 år sedan. Inga barn, vi har kämpat..