IVF december 2016
Är på ruvardag 9 och graviiiid!!! Äntligen, så lycklig.
Har haft flera misslyckade ivf och även fött ett missbildat foster i 6 1/2 månad. Så ett tungt bagage och nu äntligen! Vi gjorde ett fet????
Är på ruvardag 9 och graviiiid!!! Äntligen, så lycklig.
Har haft flera misslyckade ivf och även fött ett missbildat foster i 6 1/2 månad. Så ett tungt bagage och nu äntligen! Vi gjorde ett fet????
Massa frågetecken , iPhone! Håller tummar för er alla- ge inte upp!!! Jag vet hur tungt allt är när det inte blir som man önskar. Vi har kämpat, gråtit massor, tyckt att allt varit meningslöst osv. Jag känner med er alla och hoppas att ni alla hittar kraft!!!
Värsta nyårsafton!- ruvardag 24 och störtblöder!
Tjuvtestsde innan och jag var gravid och lycklig. Tänkte att nu är det vår tur,,,,, men inte. Nu sitter vi med gravtest: är gravid men veckoindikatorn minskar varje dag så vi vet att missfall är vårt fall. Så deprimerande efter alla ivf och försök vi hittills gjort. Hur ska man orka?
Ont, 2-3 på veckoindikatorn.
Stod 3 plus innan blödning,,,?
Usch, hoppet släcks, alla drömmar. Var på gynakut idag- missfall konstaterades .
Tack, vi får inte ge upp fast det är så mörkt. Jag undrar när och om det vänder snart. Jag blev gravid och födde tyvär en 6 1/2 mån- tyvärr missbildat och nu det här idag. Känns bara så tungt.
Tack alla för stöd. Tyvär var det missfall, konstaterades
På gynakuten. Rejäla blödningar.
Man känner sig så tom och ledsen.
Ikväll spontanköpte jag en resa till Spanien om några mån- kände att jag måste ha nåt positivt att se framemot. Att inte tänka på ivf, barn osv såsom vi gjort i över två år nu. Behöver släppa det i tanken. Vi kommer att försöka igen när vi hittat kraft. Just nu känns det botten.