Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Symtomen för graviditet avlöser varandra. Ägglossningstesterna blir starkare för var dag som går, kanske ägglossning på gång eller också HCG som stiger. Ska ta ett testa tidigt imorgon och se vad det säger, annars är planen testa på fredag om ingen mens dykt upp. Hoppas hoppas!
Ja det och att dom inte såg något på vul, varken hinna eller något foster.
Ja det är svårt att veta hur kroppen fungerar nu. För en gångs skulle hoppas man till och med att man ska få mens, så att kroppen fungerar som vanligt, haha..
Hoppas detsamma för dig!
Vet en annan tjej som var i liknande situation. Hin fick nytt ul 2 v igen och då Såg dom en graviditet
Min mamma fick utomkveds (efter 7 missfall) och var tvungen att operera bort högra äggedaren.
3 år senare blev hon gravid med min syster. Allting gick bra och läkaren som sa att hon troligtvis inte kunde få fler barn blev ganska chockad :)
Ja önskar dig all lycka till.
Livetsgång; vad du får genomgå massa. Jag hoppas att 2017 blir erat år och att du ska få må bra
Min mamma fick utomkveds (efter 7 missfall) och var tvungen att operera bort högra äggedaren.
3 år senare blev hon gravid med min syster. Allting gick bra och läkaren som sa att hon troligtvis inte kunde få fler barn blev ganska chockad :)
Ja önskar dig all lycka till.
Livetsgång; vad du får genomgå massa. Jag hoppas att 2017 blir erat år och att du ska få må bra
Ja trots att det för många hörs dyst info när man gått igenom större ingreppen så finns faktiskt mirakel ^^
Ja lite jobbigt att kroppen är lite underlig och trött med värk nu inför jul och allt men men som jag säger man är kvinna nog till att ta sig igenom allt. Man får bara va lite envisare när man mår lite mindre bra ^_^ Men idag är jag lite mer piggare för jag va så trött i går att jag slocknade på 5 röda och sov hela natten igenom som en prinsessa haha :) Och vad kan göra morgonen bättre än när sambon för ovanlighetens skull vaknar samtidigt och fixar kaffe åt mig under tiden som man har en flock katter som spinner i sängen haha :)
Blev inget den här gången heller. Jag fick precis mens.
Blev inget förra månaden, men nu har jag ägglossning igen, så hoppas på bättre lycka nästa månad! Hur går det för er andra?:)