• Xrissy

BIM 1-15 januari

Hej allihopa, jag hoppar in här! :)
    Är på dag 27 i min cykel, mensen brukar komma mellan 30-33. Igår fick jag en liten blödning efter samlag och idag har jag mensvärk och fortsatt brunaktig blödning - behöver dock inte använda trosskydd, det märks bara när jag går på toaletten. Kanske nidblödning? Har aldrig råkat ut för det tidigare så svårt att veta.
    Som någon skrev tidigare, jag har inte heller något tålamod när det gäller tester! Jag köper med mig ett 2-pack hem idag och testar ;) Om mensen kommer på dag 30 skulle det kunna visa något redan nu, är det dag 33 som gäller är det ju lite väl tidigt.

• Xrissy
    Lovisagemini skrev 2017-01-01 11:56:12 följande:

Kunde hålla mig ett helt dygn innan jag testade med det digitala. Behövde veta inför nyårsfesten vi hade här hemma. Det visade sig att det är något som växer där inne :)

Då kom nästa bekymmer, jag är inte heller någon som spottar i glaset... Kan inte heller ljuga utan att bli avslöjad. Jag låtsades dricka under kvällen, tog med glaset ut i köket och hällde ur. Skumpan vid tolvslaget hamnade på gräsmattan när alla andra var upptagna av fyrverkerier ;)

Håller tummarna för fler plus här i tråden!!

Stort grattis Lovisagemini! :) Vilket underbart besked! 

Jag misstänker ev. positivt eftersom jag tror att jag fick en nidblödning igår. Så nu har jag dåligt samvete över den blöta festen på nyår ;) Men det borde ju inte ha gjort någon skada om ägget inte hade fäst då?

• Xrissy
    Lovisagemini skrev 2017-01-02 12:19:17 följande:
    Tack! Tror inte du behöver vara orolig. Fostret får inte näring via moderkaka förrän i v 8 har jag läst. Håller tummarna för dig! När ska du testa?
    Puh, skönt att höra :) Jag kan som sagt aldrig hålla mig, så jag ska testa en gång redan idag. Mensen dock inte är beräknad förrän om 3-5 dagar, så jag har inga direkta förhoppningar om att det ska visa positivt eftersom det är så tidigt. Men annars är det ju bara att testa igen om mensen uteblir om tre dagar :)
Svar på tråden BIM 1-15 januari