Virrepannan skrev 2016-12-28 12:24:09 följande:
Herregud, jag är verkligen sist med allt! Haha.. Det är strongt att klara av två graviditeter så tajt. Hur kändes det med er ålder och så? Fördelen är att ni har mycket liv kvar när barnen vuxit upp.
Ja, eftersom jag ändå kommer vara mycket själv hemma då killen ligger i lastbilen på veckorna så kan jag tycka att en trea räcker mer än väl första tiden. Jag har dessutom gångavstånd till allt härifrån, och det är rätt skönt att veta det också. Helt otroligt hur längtan bara kan bli starkare och starkare såhär :/
Låter smidigt det där, men ändå lite riskabelt med tanke på ev biverkningar. Men det är klart, har du haft spruta så länge så är du iallafall van vid det!
Haha ja ja har energi kvar ialf
... skönt när morföräldrar är relativt unga fortfarande oxå och orkar vara barnvakt ibland ;)
Jo det va en omställning att va 19 när jag blev gravid första gången. Man blir ju lixom vuxen direkt.. men fördelen tycker jag är att när våra flickor är 15 så är vi 35 , man har nästan hela livet kvar då känns det som :) hehe.
Ja det är alltid skönt att kunna ha en affär i närhet , oavsett om man har körkort el inte. Bökigt med att få in vagn i bilen o sen iväg. Skönt att kunna gå typ över gatan o handla lite
Ja ja har haft sprutan till o från sen jag var 16. Så 11 år snart till o från :) men risken är ju att min kropp vant sig för mycket nu så det dröjer ist med allt ... suck