• Erica1985

Fler som kommer försöka bli gravida sommaren 2017?

Så kul att ha hittat er! Jag och sambon har bestämt oss för att försöka med en två nu till ! Men det är ju så länge tills dess, enligt mig iaf sambon tycker inte att det är så jobbigt och tröttnat lite mitt tjat. Så å skönt med Nora fjol ler som förstår dessa längtan.

Själv är jag 32 i år och sambon 36. Vi bor nere i Skåne, Malmö men letar hur både i Blekinge och på landet i Skåne. Bo har en liten kille som i blev ett nu i december som vi nu tycker all ja dop å ert syskon. Så ni mest längta jag Efter att månaderna ska gå asså vi kan börja försöka

• Erica1985
    Anonym (2018) skrev 2016-12-31 12:09:30 följande:

*följer*

vi ligger i tankarna på att börja "verkstaden" i april/maj lagom till min 30 års dag :) Hade varit roligt att följa ett gäng i samma tankar.

Vi har två barn som är lite äldre, men nu längtar vi efter en liten sladdis..

Är det fler som har barn sedan tidigare?

Vi har en liten kille sen innan, men han är bara ett
  • Erica1985
    VictoriaBerggren skrev 2016-12-25 19:45:13 följande:

Hej!

Jag har skapat en hemlig facebookgrupp för oss som planerar graviditet våren/sommaren 2017.

Skicka pm med mailadress om ni vill vara med,

mvh

Victoria 

Hittad att det Är det ok att gå med i fb gruppen! Vart ska jag skicka pm?
  • Erica1985

Jag blev gravid i maj förra gången, i Augusti kunde jag ser lite svullen ut mer bara tjock än Grattis hoppas på samma sak denna gången

Svar på tråden Fler som kommer försöka bli gravida sommaren 2017?