Fler som kommer försöka bli gravida sommaren 2017?
Jag vill börja bebisproduktion NU! men mannen vill vänta så att den inte ska fylla sent på året, han vill ha en i början på nästa år. Eventuellt vänta ytterligare, får en känsla att han inte vill lika mycket som jag och att han kanske inte förstår riktigt hur mycket jag vill ha n bebis.
Vi har 2 barn på 12 och 14 och jag har stor längtan och önskan om en sladdis.
Jag vill inte vänta så länge som april men det kanske är vettigt, eller är det mannen som säger så för att han inte vill egentligen?
Jag vill helst plocka ur spiralen och sätta fart och sen får det bli när det blir.
Hade en dröm igår om att jag fick mf och vaknade helt panikslagen och helt förstörd, detta är helt knasigt har inte haft en tanke på en bebis sen vi fick sista och jag trodde att jag var klar, men nu är känslorna jätte starka och det är det enda jag tänker på hela dagarna, det är jätte jobbigt.
Jag blir 34 i sommar och mannen 36 så det borde inte vara försent för en sladdis iaf eller vad säger ni?
Blir galen på alla dessa känslor jag har. är jag paranoid och ska man vänta eller ska jag prata med mannen och berätta att jag VERKLIGEN VILL ha en bebis NU!