Fler som kommer försöka bli gravida sommaren 2017?
Halvhjärtat försök äl 24/2, sexade dock bara 21 och 22/2. Nästa månad ska det bli ett mer helhjärtat försök! Jag är 28 han 26! Första barnet!
Halvhjärtat försök äl 24/2, sexade dock bara 21 och 22/2. Nästa månad ska det bli ett mer helhjärtat försök! Jag är 28 han 26! Första barnet!
Ömma bröst men ej bröstvårtorna! Bim-3. Har känslan av att jag inte är gravid och tror det stämmer! Har ett test liggandes här ifall jag får ett infall haha... ömma bröst beror säkert på att mensen ska kolla om några dagar :(
Jag slutade med p piller i juli förra året. Min mens kom igång regelbundet direkt. Dock har jag efter p piller stopet bara fått mens i 2-3 dagar?! Någon mer som fått mycket mindre samt kortare mens efter att ni slutat med p medel? Känns lite ovanligt :/ är rädd att det ska påverka chansen att bli gravid...
Hej hoppar in här jag med! Syskonförsök. Ett barn sedan tidigare med min älskade sambo. Försökt i ett par år men av olika anledningar har det ej gått, fören nu. Med en knuff på vägen av en fantastisk klunk som vi har att tacka!
En bula på magen i jul kommer jag ha om jag får behålla detta lilla liv. Slänger in en bild på mitt testa tidigt CB som visar ett lodrätt blått streck vid graviditet (och inte ett plus) så ni inte misstolkar och tror det ska vara ett +! Det är plus när strecket finns där i rutan. Och är det inget streck på CB's testa tidigt Är det ett blankt. Så gravid är jag! Kul att följas åt!
Kände att jag behövde berätta för någon idag, men vill liksom inte berätta det för någon jag faktiskt träffar - det känns märkligt, så jag berättar för er :D
Det kom aldrig upp på diskussion i fredags, han föreslog aldrig någon kondom. Sen har vi fortsatt oskyddat. Oklart om han vet att jag faktiskt har koll på ägglossningen (i alla fall enligt standarden i appen). Tror iofs inte att den månaden hit eller dit OM det nu skulle bli något på första försöket inte gör något.. Aja. Två dagar kvar till ägglossning, spännande det här.
Hur går det för er andra? :D
ja, första försöket med första. Vi hade ett oskyddat samlag förra cykeln, men då på en dag vi var nästan hundra på att det inte kunde bli något (jag frågade honom efteråt och då hade han tydligen hunnit fundera på det - därför antar jag att han har funderat den här gången också xD). Försöker ni med er första också? Visst säger de att man ska ha sex varannan dag? Eller ska man försöka oftare?
Haha nej, varannan dag är inte direkt standard för oss heller en vanlig arbetsvecka :o Jag pendlar en och en halv timme enkel väg varje dag så det blir tidiga mornar och kvällar, vilket gör att vi hamnar lite i osynk på veckorna xD Han har fyllt 26 och jag fyller 26 i höst :) Ni då?