Fler som kommer försöka bli gravida sommaren 2017?
Ja, det där kan jag känna är en nackdel i mitt fall, då både min och killens ålder samt mor- och farföräldrars börjar stiga. Därför har jag framfört önskan om att planerna för första barnet tåls att funderas på, och det förstod han. Så jag hoppas det blir aktuellt i vår.
Det är ju bra att du mått bra av den där sprutan och att den har fungerat iallafall. Jag provade p-stav, för den skulle.inte ge nån mens enligt säkra källor. Troligen satte de den för grunt eller hur det nu var, för jag hade mens tre-fyra dagar i veckan, lite när kroppen kände för det. Å andra sidan verkar det inte som stt jag tål hormoner alls, så det kan vara därför också :/
Hur är det att vara mamma till två barn i den åldern nu då? Kul ålder, de har mycket funderingar :)
Jo det är väldigt roligt med barnen när dom är i denna ålder. Dock kan dom göra en gråhårig emellan åt men mestadels av tiden är dom snälla ialf
Det är full fart hela tiden. Minsta har adhd så det är kaotiskt vissa dagar men samtidigt så kul , dom har ju ett lite annat tänk en barn utan adhd , så deras konversationer kan bli väldigt rogivande ibland
. Haha