Inlägg från: MalynCazzandra |Visa alla inlägg
  • MalynCazzandra

Fler som kommer försöka bli gravida sommaren 2017?

Celegans skrev 2017-05-02 08:54:46 följande:

Lycka till @MalynC­azzand­ra! :) För mig är det knappt 2 månader kvar till vi ska börja försöka, så jag försöker vara tålmodig och fokusera på annat fram till dess..

Härligt att ha nåt att se fram emot! :) vi ville att bebisen skulle komma i början av nästa år som om vi lyckades bli gravida igår kväll så blir det ju en januari bebis ;)

Ser fram emot att bli gravid! Det är så underbart. Kanske för att jag haft två rätt bra graviditeter.

En traumatisk förlossning och en underbar med planerat snitt så vi får se vad de blir denna tredje och sista gång. Planerat snitt ska jag ha men förutom de.
  • MalynCazzandra
    Celegans skrev 2017-05-02 11:56:28 följande:

Det här blir vår första och jag hoppas bli gravid innan året är slut iaf. Vi får se hur enkelt det går. :)

Hoppas din tredje graviditet och förlossning går bra!

Tack och jag hoppas att det går smidigt och bra för dig med och att du blir gravid snart! :) ska hålla tummarna!
  • MalynCazzandra

Fick positivt äl test i måndags och myste även då så nu hoppas jag att de tog sig! Men den eviga väntan är inte rolig alltså :/

• MalynCazzandra

Då var mensen äntligen över för denna månad och jag hoppas verkligen att det tar sig denna månad. Jag har för närvarande streptokocker och äter penicillin men det går över och då så kommer ägglossningen och då gäller det att ligga i ;) hahaa roligt va?!
    Vi försökte bara en gång runt äl förra månaden så blir att köra lite mer nu. Större chans att det tar sig. 

• MalynCazzandra

Äntligen börjar det synas nåt på äl testerna! Hade mens 13 maj liksom!! O.o

Har varit blank ända tills idag. Igår var det ytterst blankt men idag lite starkare så känns positivt :D

• MalynCazzandra
    Hmjn89 skrev 2017-06-11 16:37:39 följande:

Åååh håller tummarna! Vilket försök?

Det blir vårt andra försök till en tredje knodd :) nu på eftermiddagen så var det lite starkare så kansle får äl imorgon eller tisdag. Spänmande!! Hur går det för dig?
  • MalynCazzandra

För några dagar sen så började jag se två streck på äl-testerna som verkade bli starkare. Sen så testade jag inte på några dagar och idag så var testet helt blankt så antar att äl har varit och att vi lyckades pricka in den denna månad. Gör inget annat än att längta efter att vara gravid nu. Vi myste varannan dag under de senaste dagarna så känns ju inte som att man missat det men nu är det ju den eviga väntan på mensen. Den är dessutom oregelbunden så er inte alls när jag skulle kunna testa men siktar på två veckor efter äl.

Vi får se. Nu är det bara att hålla tummar och tår! :)

• MalynCazzandra

Usch vad jobbigt detta är.... dag för dag går jag och hoppas att mensen inte ska komma och det har den inte gjort än heller. Tror jag hade äl någon gång under förra veckan. Har ingen koll alls på mens eller äl då allt i min kropp verkar vara oregelbundet.

Tog en gravtest igår. Bara för att jag har massor. Tycker mig se nåt supersvagt när jag vinklar det men tror jag bara lurar migsjälv. Kommer det ingen mens så tar jag nog ett nytt test till veckan igen.

Vill inget hellre än att ha det där plusset nu.

Svar på tråden Fler som kommer försöka bli gravida sommaren 2017?