Inlägg från: MalynCazzandra |Visa alla inlägg
  • MalynCazzandra

Fler som kommer försöka bli gravida sommaren 2017?

Hmjn89 skrev 2017-06-22 21:46:46 följande:

Usch, känner samma... Ska försöka stå ut till söndag innan jag gravtestar... Har dock inte alls någon känsla av att det skulle ha tagit sig denna gång

Nej jag kände inte av äl alls denna gång så tror inte det tog sig. Men har fått galet mycket finnar på senaste och det kan ju vara ett tecken men känns för tidigt för att testa. Hoppas mensen håller sig borta! Ska nog vänta med att testa till jag går på semester bästa helg
  • MalynCazzandra

Nu har jag smärtor i magen. Hoppas det inte är mensen som är på väg.... men bara att vänta och se antar jag.

• MalynCazzandra

Ja nu tror jag att det snart är dags att försöka igen. Tredje försöket. Tror jag ska ha äl i veckan så blir att ligga i då antar jag. Hoppas verkligen det tar sig denna gång! Längtar så efter att vara gravid en gång till, min sista. Maken har gått med på att skaffa ett till men vi ska bara försöka året ut. Så tar det sig inte på den tiden så gör det inte. Så nu håller vi tummar och tår för att det tar sig nu i juli! :D

• MalynCazzandra

Tror jag ska ha äl denna vecka, typ imorgon kanske. Så nu har jag och gubben myst varannan kväll och ska fortsätta att göra det veckan ut eller tills man tror bim står vid dörren iaf.

Blir nog bra! Håller tummarna, längtar och hoppas! :)

• MalynCazzandra

@ereywin: Hehe ja men det är svårt! :) jag har inga test hemma så jag skulle kunna testa tidigt heller, och det är väl rätt bra då så jag inte slösar test. Bara att köra på varannan dag tills man tror att man kanske kan få ett positivt resultat. Om ca två veckor kanske... låter som en evighet! :P

• MalynCazzandra

Igår började det "trådiga" så antar att jag har äl nu. Här lite lätt som mensvärk också så känns rätt. Vi myste igår och kör varannan dag men känns som att man kanske skulle försöka ikväll med... Här försökt sen april så vore kul med ett plus snart! :) Hur går det för alla andra?

• MalynCazzandra

Ännu mer som mensvärk idag. Fast mer på vänster sida. Myste igår men får nog bli ikväll med. Kanske. Om vi orkar. Myste igår men dumt att chansa känns det som. Eftersom jag har tecknen för äl menar jag... mest smärtan just nu. Vi får se hur det känns lite senare ;)

Hoppas verkligen det tar sig denna månad... Fyller ju ändå 30 i november! :P Maken har gått med på försök tills årsskiftet så.... Håller ju tummarna extra hårt!

• MalynCazzandra

Här kom mensen i fredags :( så jobbigt då vi verkligen försökt denna månad. Men men... bara att försöka igen i augusti antar jag. Ska även försöka gå ner i vikt tills dess ifall de kan hjälpa

Svar på tråden Fler som kommer försöka bli gravida sommaren 2017?