Erfarenhet av INVIMED
Hej!
Vi är inne på samma som er. Men har oxå tittat på Riga, många som lyckas där. Hur långt har ni kommit
Hej!
Vi är inne på samma som er. Men har oxå tittat på Riga, många som lyckas där. Hur långt har ni kommit
Hej!
Är lite nyfiken på hur det gått för er och om ni valt klinik ännu?
Jag själv håller på att kolla runt lite och tycker det är jättesvårt!
Hoppas allt gått bra!
Hej!
Jag har gjort 2 insättningar på Invimed i Gdynia.
Varit på 4 besök. Alla har varit trevliga och jag har fortfarande kontakt med Agneska för fortsatt behandling. Kontakten har varit lika hela tiden.
Håller med om att den kvinnliga läkaren är lite barsk, Osympatisk och jag tycker det e lite jobbigt att hon inte e så bra på engelska men jag har haft tolk 3 av 4 ggr.
Jag har fått mail varje dag från upptining av ägg till insättning om hur många dom klarade upptiningen och hur många som blev befruktade och hur många som lever varje dag etc.
Jag har har också blivit lämnad för att ligga ca 10 min efter insättning för att vila men har naturligtvis haft min man vid min sida och en helt fantastisk sköterska som kollat till oss. ( hon kan inte ett ord engelska men visar verkligen sin omtänksamhet.)
Inga dolda priser förutom sista insättningen som jag trodde ingick och detta klagade jag på men då tror jag faktiskt inte språket fungerade alls haha, orkade inte bry mig.
Det finns naturligtvis saker jag inte e helt nöjd med men det mesta e faktiskt språket. Funderar på att börja prata svenska med dom eftersom de på sin hemsida säger att de e ett av språken de tillhanda håller.
Både jag och Agneska använder oss nog av Google och det blir lite sådär..
Har vid 2 tillfällen tagit prover i Sverige på deras begäran men det har blivit fel pga språket fick ta om proverna gratis på plats.
De e ett företag som naturligtivs vill gå med vinst som alla privata kliniker det får man inte glömma även om det känns jobbigt i detta läget.
Bägge mina insättningar har misslyckats men tänker ändå betsla för ett nytt försök. Vet många i dessa trådar som fått göra många insättningar för att lyckas oberoende till vilken klinik de gått till och många som lyckligtvis bara gjort en.
Nu blev detta långt men kände att det var tvunget för att det ska ges en lite mer rättvis bild av kliniken.
Jag är oxå på Invimed i Gdynia och har inte stött på några större problem förutom att jag inte blivit gravid på 2 transfers men jag vet många som gjort insättningar på andra kliniker flera ggr utan att lyckas. Mot mig har de varit helt ok hela tiden.
Jag har varit i kontakt med Ava Riga och en klinik i Danmark oxå och jag märker ingen större skilldnad. Jag har bytt läkare för jag var inte så förtjust i den jag hade. Man har ju mindre chans till befrukting pp frusta ägg därav priset men det het man ju innan. Det e inte säkert vi lyckas nästa gång heller och det är inte säkert att vi hade lyckats å någon annan klinik heller. Gjorde 3 ivf i Danmark innan utan att lyckad så behöver ju inte bero på kliniken.
Jag varken hyllar eller rosar men slutade skriva här ett tag pga allas åsikter.