Kan man säga att det här ett starkt +?
Och kan man genom styrkan på testet visa mellan vilken vecka man är i respektive inte?
Och kan man genom styrkan på testet visa mellan vilken vecka man är i respektive inte?
I vilken vecka var ni när ni plussade? Hur såg det ut på Clearblue plus Stickan? :)
Haha jäklar! Ditt test va då starkare än mitt :D betyder mitt att jag inte är så långt gången då? Eller spelar plusset inte så mkt roll bara dom är väl synliga? :O bara en liten tanke :)
Och tack! :D
Tog ni de testerna med morgonurin? För de där testet gjorde jag på eftermiddagen idag .. och då hade jag kissat ca 2-3 timmar innan. Kan de påverka ngt?
Ska prova på morgonen också! Vill ju ha ett ännu starkare ;) jag plussade svagt för två veckor sen. Hade min senaste mens den 13 okt och haft molande mensvärk sen 14 nov. Borde vara längre gången än 4 isf :O man kanske är låghormonare?
Ja, jag tycker ju de också :P och då har jag ändå lagt på ex antal veckor på sen ägglossning eftersom jag inte vet när jag har den.. men ändå inte superstarkt plus liksom? :O :/
Nä det vet jag :)
Ja men jag har väl också uppfattad de lite så.. läser ganska mkt på nätet ;D vissa plussar ju inte ens Förns senare, och då kan de få rätt svagt även fast dom är i typ v 7? Så det behöver ju egentligen inte spela någon roll.. jag plussade svagt för två veckor sen. Och nu såklart lite starkare. Men jag borde ju iaf vara i minst 6. Annars är det lite konstigt :)
Men jag får det svart på vitt nästa måndag, fick tid på VUL då! :)
Åh tack så mycket! :)))
Jaa, jag hoppas det! är lite nervös men det ska nog gå finemang! :)