• Linisss

Kan man säga att det här ett starkt +?

Och kan man genom styrkan på testet visa mellan vilken vecka man är i respektive inte?

• Svar på tråden Kan man säga att det här ett starkt +?
  • LillaJag06
    Linisss skrev 2016-12-12 21:35:15 följande:

Tog ni de testerna med morgonurin? För de där testet gjorde jag på eftermiddagen idag .. och då hade jag kissat ca 2-3 timmar innan. Kan de påverka ngt?

Ja det påverkar nog hur koncentrerat urinet är.

Inga utav mina tester är på morgon urin. Har ätit frukost och druckit kaffe innan.
  • Linisss

Ska prova på morgonen också! Vill ju ha ett ännu starkare ;) jag plussade svagt för två veckor sen. Hade min senaste mens den 13 okt och haft molande mensvärk sen 14 nov. Borde vara längre gången än 4 isf :O man kanske är låghormonare?

• Anonym (Plus)
    Linisss skrev 2016-12-12 21:48:05 följande:

Ska prova på morgonen också! Vill ju ha ett ännu starkare ;) jag plussade svagt för två veckor sen. Hade min senaste mens den 13 okt och haft molande mensvärk sen 14 nov. Borde vara längre gången än 4 isf :O man kanske är låghormonare?

Oj, jag hade min senaste mens 16 oktober och jag är i vecka 9 nu...

Om du plussade för två veckor sedan så borde du vara i vecka 6 nu, minst.
  • Linisss

Ja, jag tycker ju de också :P och då har jag ändå lagt på ex antal veckor på sen ägglossning eftersom jag inte vet när jag har den.. men ändå inte superstarkt plus liksom? :O :/

• Anonym (Jjjjj)
    Linisss skrev 2016-12-12 21:35:15 följande:

Tog ni de testerna med morgonurin? För de där testet gjorde jag på eftermiddagen idag .. och då hade jag kissat ca 2-3 timmar innan. Kan de påverka ngt?

Tog mitt på eftermiddagen
  • Anonym (Jjjjj)

Men är du kring vecka sex nu så kommer det digitala bara visa "Gravid3+" så du kommer inte få fram "rätt" vecka där.

• Anonym (Plus)
    Linisss skrev 2016-12-12 22:16:14 följande:

Ja, jag tycker ju de också :P och då har jag ändå lagt på ex antal veckor på sen ägglossning eftersom jag inte vet när jag har den.. men ändå inte superstarkt plus liksom? :O :/

Kolla upp om du kan få göra ett ultraljud för att datera graviditeten!
  • Anonym (Ellen)

Beror väl på hur koncentrerat urinen är. Är ju ett tydligt plus, men inte starkt för att vara v 6

• Wantakid

Sen är det olika för varje individ, vissa är "låghormonare" medans vissa höjer hormonhalten fortare.

Hur starkt / svagt plusset är behöver inte betyda hur långt gången man är, grattis till era plus!

• Linisss

Ja men jag har väl också uppfattad de lite så.. läser ganska mkt på nätet ;D vissa plussar ju inte ens Förns senare, och då kan de få rätt svagt även fast dom är i typ v 7? Så det behöver ju egentligen inte spela någon roll.. jag plussade svagt för två veckor sen. Och nu såklart lite starkare. Men jag borde ju iaf vara i minst 6. Annars är det lite konstigt :)

Men jag får det svart på vitt nästa måndag, fick tid på VUL då! :)

• Wantakid

Precis!

åh toppen, då får du ju mer svar på det.

kanske kan du se ett liten böna med hjärtat slående om du har kommit så pass långt!

Håller verkligen tummarna för dig.

• Linisss

Åh tack så mycket! :)))

Jaa, jag hoppas det! är lite nervös men det ska nog gå finemang! :)

• Wantakid
    Linisss skrev 2016-12-13 09:36:00 följande:

Åh tack så mycket! :)))

Jaa, jag hoppas det! är lite nervös men det ska nog gå finemang! :)

Det tror jag nog!

Jag ska köpa test idag, hade bim igår och fortfarande ingen mens.

Har dock valt att vänta med att köpa test för att inte bli alltför besviken denna gång, men kan nog inte hålla mig mer nu.
Svar på tråden Kan man säga att det här ett starkt +?