Kan man säga att det här ett starkt +?
Och kan man genom styrkan på testet visa mellan vilken vecka man är i respektive inte?
Och kan man genom styrkan på testet visa mellan vilken vecka man är i respektive inte?
Tog ni de testerna med morgonurin? För de där testet gjorde jag på eftermiddagen idag .. och då hade jag kissat ca 2-3 timmar innan. Kan de påverka ngt?
Ska prova på morgonen också! Vill ju ha ett ännu starkare ;) jag plussade svagt för två veckor sen. Hade min senaste mens den 13 okt och haft molande mensvärk sen 14 nov. Borde vara längre gången än 4 isf :O man kanske är låghormonare?
Ska prova på morgonen också! Vill ju ha ett ännu starkare ;) jag plussade svagt för två veckor sen. Hade min senaste mens den 13 okt och haft molande mensvärk sen 14 nov. Borde vara längre gången än 4 isf :O man kanske är låghormonare?
Ja, jag tycker ju de också :P och då har jag ändå lagt på ex antal veckor på sen ägglossning eftersom jag inte vet när jag har den.. men ändå inte superstarkt plus liksom? :O :/
Tog ni de testerna med morgonurin? För de där testet gjorde jag på eftermiddagen idag .. och då hade jag kissat ca 2-3 timmar innan. Kan de påverka ngt?
Men är du kring vecka sex nu så kommer det digitala bara visa "Gravid3+" så du kommer inte få fram "rätt" vecka där.
Nä det vet jag :)
Ja, jag tycker ju de också :P och då har jag ändå lagt på ex antal veckor på sen ägglossning eftersom jag inte vet när jag har den.. men ändå inte superstarkt plus liksom? :O :/
Beror väl på hur koncentrerat urinen är. Är ju ett tydligt plus, men inte starkt för att vara v 6
Sen är det olika för varje individ, vissa är "låghormonare" medans vissa höjer hormonhalten fortare.
Hur starkt / svagt plusset är behöver inte betyda hur långt gången man är, grattis till era plus!
Ja men jag har väl också uppfattad de lite så.. läser ganska mkt på nätet ;D vissa plussar ju inte ens Förns senare, och då kan de få rätt svagt även fast dom är i typ v 7? Så det behöver ju egentligen inte spela någon roll.. jag plussade svagt för två veckor sen. Och nu såklart lite starkare. Men jag borde ju iaf vara i minst 6. Annars är det lite konstigt :)
Men jag får det svart på vitt nästa måndag, fick tid på VUL då! :)
Precis!
åh toppen, då får du ju mer svar på det.
kanske kan du se ett liten böna med hjärtat slående om du har kommit så pass långt!
Håller verkligen tummarna för dig.
Åh tack så mycket! :)))
Jaa, jag hoppas det! är lite nervös men det ska nog gå finemang! :)
Åh tack så mycket! :)))
Jaa, jag hoppas det! är lite nervös men det ska nog gå finemang! :)