Gravid IGEN - pappan missbrukar
Jag tänker väl att det är nog illa att ett barn har kommit till världen med en sån skitpappa, att det vore helt galet att sätta ett till barn i världen under de förutsättningarna.
Jag tänker väl att det är nog illa att ett barn har kommit till världen med en sån skitpappa, att det vore helt galet att sätta ett till barn i världen under de förutsättningarna.
Så jag bör alltså offra dotterns syskon för att pappan ska stanna?
Jag förstår tänket, jag är där själv. HELA TIDEN.
Men jag vet inte hur JAG ska kunna leva med det valet resten av mitt liv....
Det är inte det att jag inte förstår vad ni menar.
Ni argumenterar ungefär som pappan. Men var är hans ansvar i det hela? Vill man inte ha barn skyddar man väl sig? Det har han inte gjort. Jag sa att jag hade tagit ut p-staven för att jag blödde precis hela tiden i över 6 månader. Jag skulle prova p-piller istället men det hann väl inte börja verka. Jag vet inte. Och nu är han arg på mig för att jag inte gör exakt som han säger. Han kom hit, var med vår dotter när vi pratade om saken. Jag sa var jag står, han sa då sen hej då till dottern och innan han stängde dörren sa han att jag skulle radera hans nr.
Så jävla känslokallt....
För att jag älskar honom. Och ja det är idiotiskt så det finns inte.....! Jag vet det så det behöver du inte trycka mer på. Jag vet! Jag har bara inte kunnat släppa honom. ÄR det så omänskligt?