Gravid IGEN - pappan missbrukar
Jag tränger mig inte på! Övertolka inte det jag skriver.......
Oftast har det varit HAN som hört av sig och jag har fått säga nej för jag hör att han är så pass påverkad.
Helt ärligt TS du behöver proffshjälp för att ordna upp ditt liv och reda ut dina tankar. Vi här kan inte hjälpa dig och du kommer bara må ännu sämre utan folks kommentarer här.
Okej, du tänker inte kalla det för våldtäkt men du måste ju förstå att han utnyttjar dig sexuellt om han inte accepterar ett nej till sex. Vad händer om du vägrar? Vad gör han när du säger nej och inte vill? Har han sex med dig ändå?
Okej att han är biologisk pappa till din dotter men varför låter du ditt barn börja investera kärlek och känslor i en kriminell och missbrukande inkapabel "fadersfigur" som alltid kommer att välja knark före henne och som aldrig kommer att bli den pappa hon förtjänar? Som sannolikt kommer att dö ifrån henne ung men som hon förgäves kommer att hoppas bättrar sig. Inser du hur mycket lidande din dotter har framför sig om hon utvecklar en relation till denne man?
Ts det känns som att du är på rätt väg! Nu när barnets pappa är ute ur ert liv har du tagit ett stort steg åt rätt håll!! Se till att han aldrig kommer in i barnens och ditt liv så har du säkrat en stor del av både barnens och din framtid. Det är även stort att du har haft samtalet ang. Abort. Berättade du hela situationen då? Kan du inte prata med någon barnmorska för att få stöd i situationen du befinner dig i?
Men pappan är ju inte ute ur ts liv! Hon ringde honom senast idag och det lär knappast vara sista gången!
Han kommer garanterat tillbaka, så att säga att han är ute ur TS liv nu är ju bara naivt.