Anonym (Nej) skrev 2017-01-19 09:59:42 följande:
Och du fortsätter utsätta ditt barn för fara.Du förstår verkligen inte. Du är som ett barn själv.
Du kan ju bevisligen inte skydda någon från honom. Du har ju flera situationer då du misslyckats med dina bedömningar.
Borde detta inte vara ett sånt tillfälle då användaren kan spåras upp så anmälan kan göras?
Åh snark! Lägg av.
Jag har faktiskt pratat med min mamma
idag. Det var ett tag sen... Och jag kan säga att det för första gången på länge känns hoppfullt & bra. Jag kommer ställa mig i kö för boende i den staden & i närheten. Hon skulle kolla mer ang det. Jag kommer inte att bo kvar i det här området eller i den här staden.
Ni snackade om att bygga skyddsnät? Jag har min mamma & jag flyttar närmare henne, så snart det finns något. En etta eller vad som helst. Jag har efter samtalet med henne insett lite saker...
Jag kommer alltså drygt
10 mil ifrån barnens pappa & det är det bästa, jag kommer vara ensam med 2 barn. Exet säger att han ska bli ren på egen hand, men jag tror honom inte. Han får kämpa... så får vi se vad som sker.
Min mamma har sagt en del saker som ni redan tagit upp här, men det krävs ibland att man hör det från nån man tycker om...
Hur som helst.. det är skönt att vara sams med min mamma igen...