Inlägg från: Jonniie |Visa alla inlägg
  • Jonniie

BF september 2017

Fick ett plus imorse så jag hänger på i den här gruppen!

Det skulle även vara kul att veta lite bakgrund om alla typ enkelt vart man bor i landet, ålder, antal barn :)

Jag är 25år och bor i Sthlm och om de går som det ska så blir det här mitt första barn.

• Jonniie

Åhh jag har inte ens ringt till BM än :) det känns så mycket mer verkligt då så har inte vågat än. BIM - 3 idag

Jag hade molverk i magen redan 3 dagar efter ÄL och de håller i litegrann fortfarande sen kändes det som jag hade träningsvärk i brösten i kanske en vecka som sen gick över till att göra ont i kanske 2 dagar så då valde jag att ta ett gravtest igår kl halv 6 på morgonen innan jobbet och såg ett svagt svagt sträck men vågade inte hoppas eller tro något men det va 16 jobbiga timmar på jobbet och det enda jag tänkte på var mitt gravtest.

Tog ett nytt imorse som visade ett garanterat plus så idag kom tårarna av glädje!

Sambon är fortfarande ovetandes då han jobbar borta denna vecka vill jag inte berätta över telefon, tänkte att han ska få en fin julklapp på Julaftonsmorgon är det elakt att inte berätta??

• Jonniie

Haha åhh dina föräldrar kommer bli så glada kul sätt att berätta på!

Jag har köpt en dreglis och bebis strumpor som de står "I LOVE DAD" på som min sambo ska få på julaftons morgon. :)

Familjen får vänta lite jag bor 25 mil ifrån dom så vill berätta öga nog öga till dom med :)

Ja min matlust har med försvunnit och för 2 dagar sen började jag tycka att vissa lukter på mat var jobbiga, det kan bli jobbigt om matos blir en jobbig lukt när jag jobbar som kock :/

• Jonniie

Tosse87- Åhh vad kul! Jag hoppas verkligen att jag slipper det där illamåendet.. Hoppas ditt blir kortvarigt! :)

Nu kanske jag låter helt efterbliven men räknar man veckor+dagar från sista mensens första dag? :)

• Jonniie

Tosse87- Åhh vad kul! Jag hoppas verkligen att jag slipper det där illamåendet.. Hoppas ditt blir kortvarigt! :)

Nu kanske jag låter helt efterbliven men räknar man veckor+dagar från sista mensens första dag? :)

• Jonniie

Så då är jag asså i 3+6 idag om jag hade sista mensen 25/11 :)

(Råkade skicka förra svaret dubbelt) :)

• Jonniie

Silkworm- Jaa häng kvar här :) Jag har kollat lite olika som beräknar BF och fått typ lika många olika svar. :)

Men från den 28/8-5/9... Det kan man ju ioförsig endå aldrig veta :)

• Jonniie

Majalina- Åhh vad kul! alla här kom nog relatera till den lyckan :D

Eyelight- Åhh spännande då har vi samma datum beräknade än så länge :)

Svar på tråden BF september 2017