Inlägg från: Huuumlan_ |Visa alla inlägg
  • Huuumlan_

BF september 2017

Hej här har vi också en som plussat. Är nu i vecka 6. Finns de plats i någon fb grupp eller ska vi försöka göra en ny för de som vill?

• Huuumlan_

Nu har jag skapat en Facebook grupp för de som vill ha lite följas åt. Skicka ett meddelande till mig om ni vill vara med, gruppen är hemlig så ingen kan söka på den :)

• Huuumlan_

Ni som har skickat PM till mig, jag kommer lägga till er som vän för måste göra de för att kunna lägga till er i gruppen :)

• Huuumlan_
    amanda1998 skrev 2017-01-19 10:19:37 följande:
    Vad heter du på Fb ?
    Jag heter Ida Fogelström har en gråskalig profilbild :)
  • Huuumlan_
    Hallonpaj skrev 2017-01-19 22:02:36 följande:

Är också gärna med i en fb-grupp :)

Är det 2 st olika grupper eller är det samma?

Det är fler grupper. Vet inte hur många. Men vissa sätter stopp för hur många personer de vill ha så de blir mer personligt så jag startade en ny grupp för de som kom in efter de andra grupperna var stängda :)
  • Huuumlan_
    Hallonpaj skrev 2017-01-20 07:57:27 följande:
    Aha okej:) Men jag är gärna med i den nya då om jag får. Skrev pm igår här på fl.
    Jag har svarat på ditt meddelande nu :)
  • Huuumlan_

Jag har väldigt lite känningar. Brösten är ömma och lite illamående ibland men inte alla mycket. Är hård i magen och igår var jag mega svullen. Är rädd att det inte ska finnas något liv där inne men har inga blödningar iaf :) fick missfall för 5 veckor sedan så ligger lite spöken kvar i huvudet. Ska på ultraljud på måndag så hoppas verkligen att de är positivt. Går in in i vecka 7 imon :)

• Huuumlan_
    josefiina skrev 2017-01-21 06:28:19 följande:

Jag är kvar och följer tråden. Jag går in i vecka 9 idag och mår rätt bra. Det kan svida i ögonen redan vid 8tiden på kvällarna och illamåendet kan jag bemästra genom att äta regelbundet. Jag har nog inte haft värsta sorten men det är ändå otrevligt. Vanligtvis äter jag bara tidigt lunch på jobbet sen middag när jag kommer hem. Nu blir det frukost, tidigt lunch, frukt var andra timme, middag, kvällsfika. Inte ligga och dra mig utan få ngt i magen snabbt på morgonen. Undviker att steka mat stekos går fetbort!

Tankarna växlar från positiva till oro. Jag tror jag googlat för mkt.

Jag googlar också för mycket, önskar jag hade kunnat ta allt med ro och inte fundera så mycket men de går bara inte :(
  • Huuumlan_

Om ni vill gå med en fb grupp så skicka ett meddelande här på familjeliv till mig på ditt namn och hur din profilbild ser ut så lägger jag till er som vän och därefter in i gruppen :)

• Huuumlan_
    Lyycklig skrev 2017-01-28 21:37:49 följande:

Jag undrar som några övriga om det finns en facebookgrupp?

Annars kan jag ta på mig att göra en?

Jag gjorde en men vi tar inte in fler men fått meddelande ifrån flera så intresset finns :) så är en bra ide!
  • Huuumlan_
    Lyycklig skrev 2017-01-29 15:57:16 följande:
    Varför tas inte fler in? Om nu efterfrågan finns?
    För att tanken med gruppen var en mindre intim och personlig grupp där man lär känna varandra och allas historier. Satte ett tak på 20 medlemmar när vi började bjuda in och de fylldes snabbt. Men vet att de finns flera grupper som nämns i denna tråden så är flera som inte tar in fler, men det är bra att starta en ny :)
Svar på tråden BF september 2017