BF september 2017
Hej här har vi också en som plussat. Är nu i vecka 6. Finns de plats i någon fb grupp eller ska vi försöka göra en ny för de som vill?
Hej här har vi också en som plussat. Är nu i vecka 6. Finns de plats i någon fb grupp eller ska vi försöka göra en ny för de som vill?
Kanske skapa oss en egen fb grupp? :)
Nu har jag skapat en Facebook grupp för de som vill ha lite följas åt. Skicka ett meddelande till mig om ni vill vara med, gruppen är hemlig så ingen kan söka på den :)
Ni som har skickat PM till mig, jag kommer lägga till er som vän för måste göra de för att kunna lägga till er i gruppen :)
Är också gärna med i en fb-grupp :)
Är det 2 st olika grupper eller är det samma?
Är på både och :)
Jag har väldigt lite känningar. Brösten är ömma och lite illamående ibland men inte alla mycket. Är hård i magen och igår var jag mega svullen. Är rädd att det inte ska finnas något liv där inne men har inga blödningar iaf :) fick missfall för 5 veckor sedan så ligger lite spöken kvar i huvudet. Ska på ultraljud på måndag så hoppas verkligen att de är positivt. Går in in i vecka 7 imon :)
Jag är kvar och följer tråden. Jag går in i vecka 9 idag och mår rätt bra. Det kan svida i ögonen redan vid 8tiden på kvällarna och illamåendet kan jag bemästra genom att äta regelbundet. Jag har nog inte haft värsta sorten men det är ändå otrevligt. Vanligtvis äter jag bara tidigt lunch på jobbet sen middag när jag kommer hem. Nu blir det frukost, tidigt lunch, frukt var andra timme, middag, kvällsfika. Inte ligga och dra mig utan få ngt i magen snabbt på morgonen. Undviker att steka mat stekos går fetbort!
Tankarna växlar från positiva till oro. Jag tror jag googlat för mkt.
Om ni vill gå med en fb grupp så skicka ett meddelande här på familjeliv till mig på ditt namn och hur din profilbild ser ut så lägger jag till er som vän och därefter in i gruppen :)
Jag undrar som några övriga om det finns en facebookgrupp?
Annars kan jag ta på mig att göra en?