Inlägg från: MammaG |Visa alla inlägg
  • MammaG

BF september 2017

Hej!

Här är det också bf 12 september. Har fått MF i oktober 2016 och nu är gravid igen i vecka 7! Väldigt glad för det, men orolig för ett nytt MF.

Vill gärna vara med på FB gruppen.

• MammaG
    Huuumlan_ skrev 2017-01-18 14:45:16 följande:

Nu har jag skapat en Facebook grupp för de som vill ha lite följas åt. Skicka ett meddelande till mig om ni vill vara med, gruppen är hemlig så ingen kan söka på den :)

Har skickat meddelande till dig Humlan!
  • MammaG

Är också kvar här. Har också lite känningar och även rödbruna flytningar så är väldigt orolig för ett MF då jag fick MF för 3 månader sen. Har en tid bokad den 6:e feb, men funderar på att göra ett privat vul innan.

• MammaG
    Pixxi skrev 2017-01-20 13:17:14 följande:

Hej,

Hoppar gärna in här.

Plussade oväntat igår då denna graviditet inte var planerad. Vi har två barn sen innan och denna har BF 24/9.

Grattis till alla plus!

Grattis till plusset ????
  • MammaG
    MammaG skrev 2017-01-20 14:00:33 följande:
    Grattis till plusset ????
    Det ska stå en smiley där inte ???
  • MammaG
    Bonusmorsan skrev 2017-01-20 13:58:20 följande:

Hej på er, yttligare en som plussat här om dagen plussade väl halvsent.

Är för tillfället hemma fl med en liten kille på fem månader. Hade fortfarande lite problem med foglossning sedan förra graviditeten så detta kommer bli spännande.

Vi hade börjat prata om att börja försöka med en till i sommar men blev lite tidigare. ???? Om allt går vägen så kommer de skilja 1år och en månad mellan dom. ???? Fler som ev de blir tätt mellan bebisarna?

Åh grattis till plusset och hoppas det går bra!
  • MammaG
    Kattiish skrev 2017-01-20 18:44:53 följande:

Gjorde ett test idag då jag inte fått min mens imorse som jag brukar, dag 27. Och de visade ett plus???????? om allt går som de ska så kommer våran dotter få bli stora syster i förhoppningsvis slutet på september.:) jag är 28 i år och min sambo 29 och våran dotter blir 5 i år.:)

Åh grattis till er!
Svar på tråden BF september 2017