Inlägg från: Leelooo |Visa alla inlägg
  • Leelooo

BF september 2017

Hej på er alla och grattis, en till här som har fått ett plus på Stickan. Tog ut spiralen 2015. Bf 22/8, tror jag. Har två barn sedan tidigare som är 7 och 8 år. Har haft en del symptom men just nu är det inget påtagligt. Har känt mig lite tröttare, mer kissnödig och jag börjar få bättre luktsinne. Hoppas allt går bra så vi kan följas åt ????????

• Leelooo
    Ljung88 skrev 2017-01-21 08:32:51 följande:

Hej! Jag plussade för tre dagar sedan. Är bara i v.5 och har bf 28e september:) hade ett missfall för två månader sedan så hoppas det går bättre denna gången. Är 29 och har varit tillsammans med min sambo i 6 år. Jag har en son på snart 8 år sen tidigare. Så det känns nästan som första gången igen eftersom det var så länge sedan:)

Lite samma känsla här som första gången. även om jag har fött 2 barn, sist för 7 år sedan då. På ett sätt känns det som om allt är på nytt även om det är igen. Jag är nog ungefär lika långt gången som dig, typ 5+2 om det nu stämmer :) hoppas allt går bättre för dig än sist! Jag har också varit med om ett missfall, men det var flera år sedan nu.
    Bf 22/9 2017
  • Leelooo

Jag blir så rastlös, tycker varje dag går så sakta. Vill vara i andra trimetern nu ;) har redan börjat fundera på vagn och barnnamn, säger till mig själv att chillla ;P

Bf 22/9 2017
  • Leelooo

Vad underbart att läsa att ni är många med mig som är otåliga, känns skönt på nått sätt att inte va ensam med alla dessa tankar. Hoppas ni har en trevlig lördagkväll, jag är så svullen i magen ikväll har småätit hela dagen *ops* jag är sugen på juice, vitkål, apelsin, skinka och nötter men jag är en sån som kan äta mycket ibland så inget ovanligt. Tur jag är sugen på mer nyttiga grejer i alla fall ;p

Bf 22/9 2017
  • Leelooo

Jag tror inte det finns någon startad fb-grupp än men rätta mig om jag har fel :)

Grattis till dig Missminks!

Bf 22/9 2017
  • Leelooo
    Laluna80 skrev 2017-01-22 18:37:49 följande:

Hej vad kul att läsa alla andras upplevelser! Är gravid för första gången, i v 8 nu, BF 6 september. Samtidigt som det är efterlängtat har jag inte tid att vara glad då jag mår pyton konstant. Känns som en mindre influensa med illamående, frusenhet och en enorm trötthet.

Jaja, tiden går väl och det vänder, även om det känns väldigt långt borta nu...

Hej och grattis! Välkommen hit :)
    Huuumlan_ skrev 2017-01-22 07:36:53 följande:

Om ni vill gå med en fb grupp så skicka ett meddelande här på familjeliv till mig på ditt namn och hur din profilbild ser ut så lägger jag till er som vän och därefter in i gruppen :)

Jag har skickat ett meddelande till dig nu, ang. Fb-grupp!!
    Bf 22/9 2017
Svar på tråden BF september 2017