Inlägg från: Mammamiao |Visa alla inlägg
  • Mammamiao

BF september 2017

Hej alla,

Jag plussade för 1 dag sedan. Stod 2-3 veckor, så bör ha enligt min BF slutet på september men kan trilla över i oktober. Jag joinar denna gruppen iallafall.

Är mitt första barn, så mycket tankar, så nervös. Men så underbart :)

• Mammamiao
    Ljung88 skrev 2017-01-21 14:47:01 följande:

Då kommer vi nog få bf nära varandra:)

Åh vad underbart ???????????????? Men man kan lita på cv veckoindikator va? Jag har tid hos barmorska om 2 veckor först. :)
  • Mammamiao
    minime2017 skrev 2017-01-23 17:07:16 följande:

Hej! Då hoppar jag också in här

Plussade igår, hade känt det på mig. Vi kom hem från semestern sent igår kväll och åkte till apoteket när vi landat och mycket riktigt... GRAVID! Vi tittade bara på varandra och sa "Jaha, vad gör vi nu då?"  Har gått in i v5 och har fått inskrivningstid 13/2.

Någon mer som fått tid däromkring? 

Jag går in i vecka 6 idag och inskrivning 6/2 :) så spänd! :D
  • Mammamiao

Detta är som Ovan skrivet min första graviditet. Jag är konstant orolig för att jag ska få missfall då detta är efterlängtat. Känner hela tiden på brösten så att mitt enda symptom ska stanna kvar. Är i vecka 5 + 4 idag...

jag har inte fått någon blödning, men molande värk. Är detta ständiga oroande vanligt..?? Jag blir knäpp!! :o

• Mammamiao

Jag har berättat för några av de närmsta :)

Mina symptom i brösten känns mindre dock. Är det normalt??? Det är inte lika ömma som för några dagar Sedan. Blir orolig...

• Mammamiao
    FoxyMama88 skrev 2017-03-20 11:31:20 följande:

Hej

Jag är i vecka 13 och har BF den 27 september, är jätte glad för det.

Har även kommit ut med graviditeten nu och det gjorde jag genom att göra en kort liten dokumentär som jag delade på youtube.

Om ni inte har något för er så kan se den 

Vi är exakt lika långt gångna. Jag har BF 26/9 enligt ultraljud. :)
Svar på tråden BF september 2017