Inlägg från: BeccaBus |Visa alla inlägg
  • BeccaBus

BF september 2017

Mediamamman skrev 2017-01-11 09:18:15 följande:

Hur mår alla?
    Själv är jag trött, andfådd och lätt illamående till o från.
    På fredag morgon blir det vul och jag är enligt senaste mens i 6+2 då. Men mensen har vart konstig i två månader så därför ska vi göra detta vul för att se hur långt gången jag är.

Jag är också trött och har molvärk till och från. Annars inget än. Vecka 6 nu. Spännande med vul!
  • BeccaBus

Alltså jag är så orolig denna gång! Har fått två fina friska döttrar och aldrig haft missfall. Tror liksom inte att man kan ha sån tur... har bokat ett privat vul, dock hade de inga tider förrän jag är i v12. Men det kanske ändå är bra tänker jag, 6 veckor dit och sen efter är det 6-8 veckor kvar till rul. Hur känner ni andra som har fler barn? Oroligare för varje barn eller kanske lugnare?

• BeccaBus

Härligt att det är några kvar:) Jag gick in i v7 i tisdags och då slog illamåendet till.. som väntat! Men nu känner jag mig iaf gravid så det är ett +. Fick utskrivet lergigan comp då de hjälpte mkt förra graviditeten. Känns skönt att få dem redan nu.
    Hur mår ni?

• BeccaBus
    Bonusmorsan skrev 2017-01-20 13:58:20 följande:

Hej på er, yttligare en som plussat här om dagen plussade väl halvsent.

Är för tillfället hemma fl med en liten kille på fem månader. Hade fortfarande lite problem med foglossning sedan förra graviditeten så detta kommer bli spännande.

Vi hade börjat prata om att börja försöka med en till i sommar men blev lite tidigare. ???? Om allt går vägen så kommer de skilja 1år och en månad mellan dom. ???? Fler som ev de blir tätt mellan bebisarna?

Jag är också fl just nu, fick en dotter i maj så det blir 16mån mellan dem:) Tänkte gå tillbaka till jobbet i september men nu blir det ännu mer fl istället!:)
  • BeccaBus
    Godisdeluxe skrev 2017-02-09 09:33:55 följande:

Hej allihopa! Vad roligt att så många plussat :)

Jag hoppar in här, plussade under mellandagarna och är just nu i vecka 11 (10+4) och fick se den lilla krabaten häromdagen (tidigt UL). BF är enl BM 2/9 :)))

Fick du göra ul alltså? Inte vul? Undrar för att jag själv bokat i v 11+1 Grattis till den killa krabaten!!
  • BeccaBus
    bamboobaby skrev 2017-02-09 19:42:43 följande:
    Från v8 gör de UL utanpå :)
    Aha tack! Vad skönt!
  • BeccaBus
    Godisdeluxe skrev 2017-02-12 17:19:14 följande:
    Ja jag fick göra ul. Jag hade förvisso spytt non-stop i en vecka (utan att hålla kvar varken dryck eller föda) så det var bara en kontroll, men blev extremt glad av att se det lilla hjärtat slå starkt och fint :)
    Tack för svar:) För mig vad det likadant förra graviditeten, blev inlagd med dropp i v12 typ. Men då blev det vul men det kanske va det enda de hade i det rummet eller nåt.
  • BeccaBus
    BeccaBus skrev 2017-02-12 19:00:52 följande:
    Tack för svar:) För mig vad det likadant förra graviditeten, blev inlagd med dropp i v12 typ. Men då blev det vul men det kanske va det enda de hade i det rummet eller nåt.
    Förstår att det va kul att se hjärtat slå! <3
    Hoppas att jag får göra detsamma om drygt en vecka
  • BeccaBus

Hej på er! Ligger på sjukan med dropp.. samma som förra graviditeten. Fick se bebisen igår iaf och allt såg bra ut så då känns det mer värt! <3

Svar på tråden BF september 2017