Inlägg från: Äppeljuicen |Visa alla inlägg
  • Äppeljuicen

BF september 2017

Hej, allihopa! Har idag plussat med vårt andra barn. Vår dotter som vi har nu är född i juli som var och blir snart 7 månader gammal. Har trott att mensen var sen då vi fortfarande ammar och det förra testet som togs för ca en månad sen visade negativt. Ska i varje fall bli kul att få en unge till att älska. <3

• Äppeljuicen
    Saga_93 skrev 2017-01-27 14:45:19 följande:

Hej allihopa! Jag är gravid med första barnet. Är i vecka 8 om jag räknat rätt. Har fått två tider till barnmorskan, 6:e februari & 7:e mars :)

Vår bebis kommer den 10:e september om allt går som det ska. Graviditeten är inte planerad, men bebis är mycket välkommen :)

Jag & min sambo köpte lägenhet förra året så nu bor vi iaf tillräckligt stort. Vi är väldigt nyförlovade & egentligen är det ganska bra tajming med bebis nu då vi båda vill ha barn. Vi är 23år & varit tillsammans 5år.

Är oerhört rädd för missfall, tänker ofta på det..

Någon mer än jag som mår illa varje kväll?

Ha en fantastisk helg!

Grattis till en liten! Att få barn är för mig det bästa som hänt så hoppas det blir så för er också. Äter du något i samband med illamåendet på kvällen? Lite mat, gärna med lite salt, kan lindra. Dock inte för mig, som mår illa på dagarna, så jag var iväg och köpte postafen igår. Det funkade galant under min illamåendeperiod förra graviditeten och funkade helt ok idag.
Svar på tråden BF september 2017