Inlägg från: seef |Visa alla inlägg
  • seef

BF september 2017

Morgonrodnad skrev 2017-01-27 18:17:44 följande:

Hej. Äntligen efter nästan 3 år är man gravid, men idag går jag in i vecka 7 och i em fick jag en liten blödning. Har inte ont mer än jag känner mig mer förstoppad. Hade blött lite trosorna, tog på mig en binda och gick på toa en timme senare och då var det bara en liten prick, knappt nått blod när jag torkar mig, tror ni att det är ok? Är orolig.

Jag får lite blodfärgade blödningar i samband med toabesök för nr 2, eller behöver göra nått ansträngande så jag behöver ta i liksom.

Pratade med barnmorska när jag ringa för inskrivning och det är hur vanligt som helst, förstår såklart att du är orolig men sålänge du inte fortsatt blöda så är det nog absolut ingen fara!

kram :)
  • seef
    vetlanda skrev 2017-02-21 15:16:58 följande:

Är jag ensam om att inte må illa alls. Jag kan må lite, lite illa precis efter maten men det är pyttelite. Känns lite konstigt att inte må illa. Är i vecka 10.

Detta är mitt första.

Finns det risk att det kommer mycket senare för en del? Vill ju helst så klart slippa kräkningar.

Har likadant!

Och även min första, kan få illamående attacker ibland men verkligen inte så man lider utav det.
Svar på tråden BF september 2017