Inlägg från: Lyycklig |Visa alla inlägg
  • Lyycklig

BF september 2017

Hej allihop!

Plussade strax innan nyår och enligt sista mens skulle jag ha BF 31/8. Men efter två VUL så vart det helt annorlunda och nyt BF är 7/9 ??

Det blir mitt tredje barn och jag och mannen kör på tätt mellan detta pyret och blivande storebror. Kommer bli ca 15 månader emellan ????

Jag är gärna med i Facebookgruppen. Har skrivit ett meddelande här på FL. Behöver jag göra nåt mer? ????

• Lyycklig

Jag undrar som några övriga om det finns en facebookgrupp?

Annars kan jag ta på mig att göra en?

• Lyycklig
    Huuumlan_ skrev 2017-01-28 22:56:10 följande:

Jag gjorde en men vi tar inte in fler men fått meddelande ifrån flera så intresset finns :) så är en bra ide!

Varför tas inte fler in? Om nu efterfrågan finns?
  • Lyycklig

Hej!

Alla som vill vara med i en facebookgrupp och inte fått en plats i den första kan söka upp mig på Facebook. Jag heter Anna Årmarker där. Jag startar en hemlig grupp som jag bjuder in till.

Mycket lättare att prata på det viset och lära känna varandra

• Lyycklig
    Huuumlan_ skrev 2017-01-29 16:03:56 följande:

För att tanken med gruppen var en mindre intim och personlig grupp där man lär känna varandra och allas historier. Satte ett tak på 20 medlemmar när vi började bjuda in och de fylldes snabbt. Men vet att de finns flera grupper som nämns i denna tråden så är flera som inte tar in fler, men det är bra att starta en ny :)

Jag startade en ny så att alla får en chans att vara med :)

Om du vet om att folk vill komma med i en grupp så kan du kanske be dom kontakta mig istället? :)
  • Lyycklig

Alla som vill vara med i en FB grupp:

Skicka ett meddelande på messenger och lägg till mig som vän.

Jag heter Anna Årmarker :)

Svar på tråden BF september 2017