Inlägg från: Many |Visa alla inlägg
  • Many

BF september 2017

Jag kliver oxå in i tråden, lite sent då jag ser att det redan är många sidor m inlägg. Jag plussade igår och är på 5+5, så blir väl beräknad till sista september nån gång, om allt vill sig väl. Är 36år och är första barnet. Vi har mer eller mindre försökt i 4år!!!!! Jag har PCOS och åt min första kur Pergotime i december, och det tog sig på första försöket!!!! Helt ofattbart! Jag känner att vad är liksom oddsen för någon i just min situation. Allt känns väldigt märkligt. Har redan tydliga symtom, vilket känns bra. Konstant molvärk, uppblåst, trög mage, sporadiska smak/luktförändringar, sömnstörningar...

• Many

Jag är också intresserad av att gå med i en facebook grupp!!!

• Many

Jag testar att fråga här. Pergotime säljs ju inte längre och jag vill fråga om någon av er har en förpackning att sälja till mig???

Jag fick pergotime i december, blev gravid på första enkelkuren, men fick tyvärr MA :( Har just behandlats för det och vill nu försöka igen. Men Pergotime säljs inte, min gyn.klinik bommat igen verksamheten och väntetiden till gyn på sjukhuset är till efter sommaren.

Skulle göra vad som helst för ett paket Pergotime. Är 37år och känner stor stress för detta då jag är barnlös.

Svar på tråden BF september 2017