Inlägg från: Mjölk |Visa alla inlägg
  • Mjölk

BF september 2017

Hej på er!

Jag är i vecka 13+4 idag o har bf 21 september.

Gjorde kub-test förra veckan med risk för Downs på 1:106 så de skickade även iväg ett blodprov för NIPT. Ska få svar i slutet av denna vecka. Är inte speciellt orolig eftersom allt såg jättebra ut på ul. Den förhöjda risken är mest pga att jag är 42.

Nedan två ul-bilder. Nån som vill gissa kön? ????

• Mjölk
    SannamL skrev 2017-04-02 14:00:37 följande:

Hej alla som väntar höstbebisar ???? Nybörjare på det här med forum men tänkte jag skulle prova på, kul att få läsa om hur andra har det ???? Väntar första barnet, bf 19 sep men tror det kommer flyttas nån vecka efter ultraljudet som är 21 april, eftersom jag hade väldigt oregelbunden mens och lång cykel innan.. Någon annan som gjort ultraljud nyligt? Så spänd och förväntansfull inför det! ????

Hej o välkommen!

Spännande med första barnet!

Här är det andra barnet på g med bf 21:a september. Min son är nu 11. Den här gången skaffar jag barn med en vän. :)

Jag ska på ul igen den 11 april, ska bli så spännande! Tänkte kolla upp kön då också.
  • Mjölk
    SannamL skrev 2017-04-13 08:46:43 följande:

Har inte känt någonting ännu, vad jag vet ;) längtar så tills man gör det! Gick in i v 18 igår :) Finns det någon Facebookgrupp för oss med bf i sep? :)

m.facebook.com/profile.php
  • Mjölk
    Fiansess skrev 2017-04-17 10:10:22 följande:

Hej alla! Här är en till med BF i september, 13:e.

För vår del är det nummer 3 och det är 7 år sedan sist så det ska bli så otroligt spännande och mysigt :)

Känner bebisen lite varje dag ett par ggr om dagen och är i vecka 19. Känt i kanske 5 veckor redan men är ju kraftigare nu än tidigare då det kändes som fladder mest ;).

Får alla gå med där? Hoppar gärna in i en fbgrupp :)!!Ajdå vad ledsamt. Varför vill han inte? Hoppas att det bara är chocken som visar sig.... Ingen ändring efter Rul när han fått se och kanske känna bebisen nu också? Håller tummarna för att det blir bättre!

Ang fb-gruppen så tror jag det! Vet inte om man måste bli inbjuden men kolla om du hittar gruppen. Om inte så skriv ett PM till mig här med ditt namn så kan jag lägga till dig. :)
  • Mjölk
    Fiansess skrev 2017-04-19 02:14:28 följande:

Hittar inte den tyvärr. Vad heter den om jag kan söka på det? :)

Den är hemlig såg jag ny. Så skriv ett meddelande till mig med ditt namn så lägger jag till dig. :)
  • Mjölk
    Miastenmark skrev 2017-04-24 10:13:56 följande:

Hej alla! ????

Jag har bf 21 september 2017 och bor i Uppsala!

Hälsningar Mia

Hej! Jag också! Alltså bor i UPPSALA o har bf 21 september!!! Vi måste ju följas åt då helt enkelt!

Med vänlig hälsning, Henrietta
  • Mjölk
    SannamL skrev 2017-04-23 18:34:34 följande:

Har glömt att prova, men var på ul i fredags och fick nästan en smärre chock när hon sa att jag var i v16+1 istället för 18+2! Så måste kanske byta grupp för nu fick jag bf 4 oktober ;) Fick en tid för nytt ul 9 maj då hon tyckte det var för tidigt att se allt med hjärtat som hon ville, men annars såg allt bra ut :) vilken upplevelse det var att få se lillen därinne! :D Hen rörde sig så mycket så hon hade svårt att få en bra profilbild.

Fint att det såg bra ut och att hen rörde sig för fullt! ????
Svar på tråden BF september 2017