Inlägg från: waattos |Visa alla inlägg
  • waattos

BF Juli 2017 ny

Längesen jag var aktiv här... har mest haft min Facebook grupp men vill läsa lite blandat :)

Presenterar mig här:

Är 24år, sambo 28år. Första försöket, Vi går in i vecka 12 på lördag, och denna oro har faktiskt börjat försvinna!

Har det väldigt tufft just nu, då jag måste sälja min trognaste vän, min tävlingskompis, min häst! Så det är både stor sorg och lycka från min sida. Det kommer förmodligen bli bättre då han är såld och jag har haft min sorg. Då kan jag fokusera på den lille i magen istället :)

Berätta lite om er om ni ids :D

• waattos
    acinnaleh skrev 2016-12-23 07:04:48 följande:

Vad trevligt att du hittat in i tråden, lägg gärna till dig i BF-listan om du vill!

Vad jobbigt det låter med hästen! Jag antar att det beror på andra orsaker än grav att du ska sälja den?? Hoppas du snart mår lite bättte.

Det är endast pga graviditeten som jag säljer :/ Kommer inte ha råd att ha kvar han när jag blir ledig! Stor sorg :(

Har BF 14 juli och är från Luleå
  • waattos
    Treansresa skrev 2016-12-23 11:17:44 följande:

Vad tråkigt att behöva sälja hästen. Kan tänka mig att du kollat alla lösningar men en delägare kanske kan funka?

Kul med en till riktig norrlänning:)

Jag kan tyvärr inte ta en fodervärd, då jag inte vet hur min framtid ser ut efter mammaledighet. Dvs dem arbetsförhållanden jag och min sambo har idag funkar inte då vi får barn. Vi jobbar skift båda två och vet inte hur det kommer lösa sig. Då vill jag inte stå med en häst också. Hästen jag har nu är ganska fin och i bra ålder, alltså får jag en bra peng för honom, lämnar jag ut han på foder kommer jag kanske få hälften av honom vid en försäljning då. Men det är ju såklart hemskt tråkigt, men måste tänka på det bästa! <3

jaaa så kul :D
Svar på tråden BF Juli 2017 ny