Inlägg från: Powerjess |Visa alla inlägg
  • Powerjess

BF Juli 2017 ny

Hen! Jag är beräknad till 10 juli- Märsta!

Jag har en fråga var på ultraljud förra veckan pga värk i magen som aldrig släppte..

och idag har jag fruktansvärt ont på vänster sida men sträcker sig även till höger,

Bör man vara orolig? Är i vecka 13 snart 14 (12+6)

• Powerjess
    Summerchild skrev 2017-01-02 19:56:55 följande:

På vilket sätt ont? Molvärk? Ohanterbart ? Svårt att sova? Jag har ont på höger sida men mer åt höften när jag ska sova eller går ute och det strålar nästan in till magen tror det är foglossning men märkligt med en sida

Typ molande värk ja känns som mensvärk, när jag nyser och rör mig hastigt så känns det som tusen nålar. Barnmorskorna sa att jag lägger mycket fokus på dessa värkar nu för att illamåendet precis har släppts!
  • Powerjess
    emme 86 skrev 2017-01-02 20:08:02 följande:

Det låter helt normalt med den smärta du har. Heöt säkert växtvärk som moler och ligamenten som du känner av vid rörelse, nysningar och snabba rörelser. Jag känner av mina ligament mycket, bränner som sjutton en stund innan det lägger sig igen.

Åh okej tack, får ta en alvedon så jag kan somna ikväll!
  • Powerjess

Jag har en till fråga som kan vara dum, det står i gravid kalendern att jag är i v.14 imorgon men det kommer stå 13+0, så jag blir osäker vilken vecka är jag verkligen i?

• Powerjess

Hej! Jag har oerhört ont i högra höften och i hela magen, känner mig allmänt trög i kroppen men det kan ju vara ett gott tecken pga att det blir lite "kännetecken"???? läste något om att över tre koppar kaffe kan orsaka missfall, jag kan ha druckit mer än tre koppar nån gång under vissa dagar.. Nu blev jag jätte orolig haha! Enligt kalendern är jag i v.14 nu!

Skulle vara

• Powerjess

Hej! Jag har en fråga vet inte om jag måste åka in, har jätte ont i underlivet och i låren, gör jätte ont när jag reser mig upp ifrån i en stol! Jag kanske har fått ett åderbråck på underlivet! Jag kissar som vanligt ganska ofta! Är i v.27 bör jag söka vård?

• Powerjess

Hej! Jag känner puffarna och sparkar har känt sen v 21 går in i vecka 28 imorgon och har inte sett utanpå magen, jag är mullig men inte fet annars kan det vara därför? Eller bör jag ora mig?

Kram J

Svar på tråden BF Juli 2017 ny