Inlägg från: Majsannn |Visa alla inlägg
  • Majsannn

BF Juli 2017 ny

Hej, ny i gruppen. Bf 15/7. Första barnet, 36 år, bonusdotter på 18 år. Familj å nära vänner vet. Gjorde ul i onsdags, häftigt! Även gjort Kub, 1/20000, känns tryggt, orolig med tanke på min ålder. Följer mer än vad jag kommer göra inlägg troligen, hopas det är ok.

• Majsannn

Vi har inte gått ut på fb än, är i vecka 13 (12+4). Familj å nära vänner vet. Vill gärna vänta ett tag till,inget behov av att basunera ut för allt å alla än,många ytligt bekanta på fb. Syns inte alls att jag e gravid än heller så...

• Majsannn

Nån mer som har problem och kanske en lösning på lågt blodtryck? Jag har 90/50, problem med yrsel och illamående. Inget att göra enl bm.. Alltid haft runt 120/60 så detta är helt nytt för mig. Kollat nät ett men hittar inget vettigt...

• Majsannn

Tack för råden, rör mycket på mig i jobbet men kan absolut bli bättre på att dricka vatten

• Majsannn

Jag har mått riktigt bra fram till denna vecka. Är 14+4. Nu mår jag jätteilla, konstant huvudvärk, yrsel o ingen matlust... Första barnet så jag har dålig koll på vad som är "normalt". Liten bula på magen men ingen viktuppgång, snarare gått ner ett par kilo. Men måste äta som en häst för att mildra illamående och huvudvärk. Knas

• Majsannn

Fick en vagn av en nära vän, emmaljunga mondial leatherette tror ja den hette. Inte en aning om den är bra el inte. Det märker vi när det är dags... Men visst tar de ut för vagnar, denna skulle gått på runt 10000 sek, helt sjukt. Tacksam att vi slipper den utgiften. Jobbar på fsk och provat en del vagnar och alla har sina för -och nackdelar.

Svar på tråden BF Juli 2017 ny