Inlägg från: Nagy87 |Visa alla inlägg
  • Nagy87

BF Juli 2017 ny

Hej.

Jag hoppar in här BF 9 juli

29 år och första barnet.

Har klarat mig ifrån illamående men haft riktigt jobbiga problem med huvudvärk till och från v 6.

Är nu i v 15 har bokat tid imorgon hos BM. För blodprov för att kolla järnvärdet. Det såg bra ut sist jag var däri v 12. hoppas ändå att det är det så jag kan få svar och behandling.

Någon mer som lider av huvudvärk.?

Huvudvärk v 15
  • Nagy87
    Wooden skrev 2017-01-12 22:11:25 följande:

Jag hade mycket huvudvärk för några veckor sen! Var ev rätt mycket pga stress. Det slutade typ samtidigt som jag var på ul i v10. Men det kanske återkommer. Sambon säger att jag hade mycket huvudvärk förra graviditeten också. Har nog förträngt det :p

Är nu inne i v 16 15+4 har känts bättre i två dagar förutom att jag vaknade med tung huvudvärk men den avtar under förmiddagen, haft mer energi var t.om å tränade igår ???? Har vart och kollat tryck, järn & ämningsomsättning och allt såg jätte bra ut.! Så bara att hålla tummarna för att det vänder nu
  • Nagy87
    Nagy87 skrev 2017-01-19 10:46:47 följande:

Är nu inne i v 16 15+4 har känts bättre i två dagar förutom att jag vaknade med tung huvudvärk men den avtar under förmiddagen, haft mer energi var t.om å tränade igår ?Har vart och kollat tryck, järn & ämningsomsättning och allt såg jätte bra ut.! Så bara att hålla tummarna för att det vänder nu

• Nagy87
    Nagy87 skrev 2017-01-19 10:46:47 följande:

Är nu inne i v 16 15+4 har känts bättre i två dagar förutom att jag vaknade med tung huvudvärk men den avtar under förmiddagen, haft mer energi var t.om å tränade igår ???? Har vart och kollat tryck, järn & ämningsomsättning och allt såg jätte bra ut.! Så bara att hålla tummarna för att det vänder nu

Vet inte vart alla ???? Kom ifrån ????
  • Nagy87
    Sosozo skrev 2017-01-12 22:20:02 följande:

Hej, välkommen! Jag har mycket huvudvärk + migrän. Blev sjukskriven pga det förra graviditeten. Hur ofta har du det? Funkar alvedon?

Tack

Jag har haft det till och från varje dag värst på morgonen & kvällarna som tur är är det hanterbart under dagarna.! Vart bättre nu i 2 dagars haft mer energi och kunnat träna, men vaknade imorse och kunde knappt få upp huvudet från kudden men har kollat alla värden järn och ämnesomsättning och allt såg jätte bra ut. Så gör mig orolig att det kan bero på någonting annat än just graviditeten även om jag inte tror det...är tyvär egenföretagare så det är bara att kriga på.! Alvedon har jag tagit vid 2 tillfällen hjälper ingenting alls tyvärr.
  • Nagy87
    sobrio88 skrev 2017-01-17 14:34:51 följande:

Ni får kolla så att ni är med på listan, kan ha missat någon lista när jag letade :)

Är det vi som är med i tråden.? isåfall var inte jag med BF 9 juli
  • Nagy87
    Sosozo skrev 2017-01-19 17:05:14 följande:

Ah, tungt! Jag tänkte på att om det behövs så finns det smärtstillande på recept.

Jag har mkt migrän under graviditeten. För vissa blir det så. Och jag tar imigran, det funkar rätt bra. Alvedon tar jag inte det ger ingen som helst effekt för mig så kan lika gärna strunta i det.

Kan vara bra att veta ifall det kommer tillbaka men klarat mig utan huvudvärken 1hel vecka nu.!! känns helt underbart.! Går inne v 17 nu vilken vecka är du i.?
Svar på tråden BF Juli 2017 ny