GrönaDruvan skrev 2017-06-07 15:47:27 följande:
Hej!
Tror att jag kommer ihåg dig, men inte helt säker. Var några stycken jag skrev med som varit med om samma.
Tror också att det är som du säger, att jag kommer ångra mig om jag inte tittar på honom.
Vill du påminna mig lite om er resa? Opererades ni eller dog de i magen ändå? Vilken vecka var det? Hur såg de ut när de föddes? Du kan ta det i pm om du inte vill skriva här!
Jag kan skriva här det är ingen fara
De upptäckte tts i vecka 16, minns inte graden men har för mig grad 2 redan så tidigt. Den lille hade ingen urinblåsa alls och de skiljde en hel del i storlek, man såg tydligt att cirkulationen var störd. Vi träffade Marius på Huddinge Sjukhus som var villig att operera mig dagen därpå men han var ärlig med risker etc så vi tackade nej efter mycket om och men och avbröt graviditeten två veckor senare
två fina flickor födde jag i vecka 17/18. Dom var jättefina, man såg att den lilla var helt illröd o genomskinlig i huden dock
såg sjuk ut, men inte på något läskigt sätt. Jag sattes igång kl 10 på fm och födde dem kl 19 nånting samma dag. Sov en natt och opererades pga moderkaksrester,
Sov en natt till sedan orkade vi se på dem!
Jag blev gravid fyra månader senare och födde min dotter för två veckor sedan <3