BF Juli 2017 ny
Hej, har följt tråden ett tag nu men aldrig skrivit förr. BF 3.7 tredje barnet (39+3 idag). Börjar känna mig nedstämd för att jag inte känner av att något är på gång, så det är skönt att läsa att flera inte känt nå innan utan att det plötsligt bara börjat. "Problemet" är att jag fått igångsättning med de två andra, första fick jag igångsättning med 39+2 för de trodde han var stor, man han var bara 3,7kg andra fick jag igångsättning 38+1 för jag fick så mycket fostervatten på slutet, han var också 3,7kg (hade problem med socker i urinen med båda). Denhär graviditeten har jag dessutom fått graviddiabetes så tänkte att jag antagligen får igångsättning förra veckan eller denhär veckan men så blir det inte. Var på TUL förra veckan babyn uppskattades till knappa 3,4 och normalt med fostervatten så ny kontroll på måndag (bf). Dessutom var jag bara 1 cm öppen vilket betyder att de kan ju inte bara ta hål på hinnorna så som de gjort med de andra. Och egentligen så skulle jag ju vilja att de startar av sig själv så jag även får uppleva det en gång.
Det blev långt första inlägg :) ville bara skriva av mig lite, på ett eller annat sätt ska väl babyn vara ute inom 2 veckor, viktigast är ju att babyn mår bra.