Inlägg från: Punschrulle |Visa alla inlägg
  • Punschrulle

BF Juli 2017 ny

Kajsakavat82 skrev 2016-12-19 22:15:08 följande:

Ja det blev verkligen ett stort gäng! Kul med lite fler skåningar också - är det första barnet för ngn av er (mer än för mig)? Ska på inskrivning imorgon, förra gången fick jag MA precis ett par dagar innan inskrivning (v11) så känns bra varje gång man passerar en milstolpe. :)

Får jag fråga en sak? När du fick MA gången innan, hade du alla symptom som nu då? Jag skulle bli helt knäckt av att ha mått så här dåligt i flera veckors tid för att senare behöva göra det igen.
  • Punschrulle
    Kajsakavat82 skrev 2016-12-20 20:56:12 följande:

Nej, hade inga symptom alls då egentligen o hade små blödningar under i stort sett hela grav men eftersom jag inte visste vad jag skulle känna o eftersom jag läste att blödningar var vanliga så tänkte jag inte så mkt på det utan trodde att allt var helt normalt. Kände mig grymt blåst när jag plötsligt fick lite större blödningar (var dock brunt så trodde ändå inte det var ngt) o då fick besked om att fostret varit dött i upp till 1 månad... varit allt annat är lugn denna gången kan jag ju säga, konstant orolig. Skönt iaf att veta att den lille levde i fredags o att det bara är ett par veckor till nästa ul.. glad för alla symptom jag har nu även om det är drygt att må illa såklart!

Tack att du svarade. Man blir ju såklart orolig. Vi får hoppas att det går vägen för oss båda.
  • Punschrulle
    LillaJag06 skrev 2017-01-10 09:22:58 följande:

Min näsa är extrem :( har hundallergi sen tidigare så det blir bara värre nu. Använder ingen nässpray. Tror vi bara får använda koksalt och det hjälper inte. Får väl bara stå ut :(

Tråkigt om det inte finns någon för oss andra tjejer runt om i Sverige.

Om någon vill ha en gemensam fb grupp kan jag göra en så vi också kan prata av oss lite :)

Ja, gärna!
  • Punschrulle
    K g skrev 2017-08-12 17:30:13 följande:

Grattis! Vad härligt att allt gick bra <3 Nu drar vi över till andra tråden allihop för nu har alla bebisar kommit tror jag bestämt!

Hej! Hur hittar jag den nya tråden? ????
Svar på tråden BF Juli 2017 ny