Bimbim79 skrev 2017-05-14 20:23:51 följande:
Jag har inte så stor mage, men känner mig enorm otymplig och ganska trött på mina extra kilon, själv tycker jag magen inte behöver bli större. Har gärna sluppit all extra underhudsfett med. Vet att det är mina hjärnspöken efter åratal med hård träning som talar. Har senaste åren hållt vikten på 58-60 kg till mina 168 cm, varit rejält rippad och tränat i princip varje dag. Mycket styrka har jag kvar den är dock upptagen med att bära alla extra kilon, flåset är katastrof. Fick ett mellanrum på 4 cm mellan magmusklerna med förra sonen, hoppas att mina muskler orkar hålla detta på plats, tog 3 år att få ordning på magen sist.
Vet att kroppen ändå kommer ta den form den själv vill de sista veckorna men hade varit ganska skönt att slippa bli enorm.
Min kondition har också varit jättedålig under flera månader. Helt plötsligt blev den bättre, o träningen gick bättre. Jag tror själv att det beror på att mina järnvärden varit låga. Nu har jag ätit Niferex i ca 6 veckor, och har bra värden. Jag tror att det beror på det.
När brukar magmusklerna dela på sig, är det närmare slutet? Än har inget hänt för mig när jag känner efter. Tränar fortfarande vissa magövningar. Funkar bra, även om magen börjar ta lite mer plats nu. Har enl kurvan, men den ser inte så stor ut.