BF Juli 2017 ny
Min läkare säger att om jag vill söka information med riktig källa samma som läkarna använder så ska jag använda www.janusinfo.se
Gick in en snabbis och skrev i sökfältet cytoteck så kom det upp mycket bra info
Ett tips bara
Min läkare säger att om jag vill söka information med riktig källa samma som läkarna använder så ska jag använda www.janusinfo.se
Gick in en snabbis och skrev i sökfältet cytoteck så kom det upp mycket bra info
Ett tips bara
Grattis till alla bebisar!! Längtar efter min..17 långa dagar kvar till bf här
I feel you! 13 dagar kvar för mig. Börjar känna mig så jäkla färdig med det här nu.
Tjejer jag vet inte vad jag ska göra??!!! Jag har lidit av foglossning större delen av grsviditeten men igår morse vaknade jag upp med ischias smärta. Jag kan inte helt ärligt inte GÅ pga smärtan från vänster skinka/ben/lår som går enda ner till foten. Går inte att flyta benet. Smärtan är hemsk. Jag kan inte göra något. Grät mig till söms igår.. vad ska jag göra?? Någon med erfarenhet?
Jag tror helt ärligt att jag inte klarar av förlossningen med denna smärta! Det kommer inte gå :( är så ledsen och gråter över denna smärta på vänster sida.. gör så ont att jag svettas och känner mig svimfärdig
Har inga direkta råd, men ring din Bm. Jan inte hon svara ring förlossningen och be att få träffa en läkare! Skickar en tanke till dig !
Jag hoppas verkligen dom sätter igång dig imorn! Inte mänskligt att behöva gå och vänta med smärta och att inte få klara besked. Förstår om du blir ledsen, tufft att gå och bära bebisen så länge på övertid med foglossning och ischias! Räcker att bara vara gravid och må bra för att det ska vara psykiskt påfrestande.Hoppas dom hjälper dig nu! Eller åtminstone ger dig en sovdos så du kan få vila! När va du beräknad till?
Åh vad kämpigt :(. Men hoppas tabletterna hjälper mot smärtan.
Överfullt på förlossningen? Usch blir nervös över hur det kommer bli när man väl ska åka in. Var bor du?
Om det skulle vara fullt den dagen blir du hemskickad då i väntan på ny tid?
Så som doktorn sade denna gång ... kom ner till förlossningen torsdag kl 9 så sätter vi igång dig. Jag riskerar havandeskapsförgiftning. Och tills dess skulle dom hålla koll på blodtryck och ctg remsa.
En gång förr var jag redan inlagd. Doktorn sade.. om vi har plats så får du komma in på förlossningen imorgon.
Det är olika doktorer som säger det men kändes som att nu var det bestämt. Men ingen aning.
Blev nervös eftersom det är fullt fy :S ...känns då som att man är inte viktig. Och havandeskapsförgiftning är väldigt allvarligt. Hade det med 1a barnet och det var ingen tvekan om att sätta igång mig. Det var ett beslut jag inte hann förstå. Å då hade jag varit inlagd redan i hela 4 månader.
Bodde där. Var 17 år och skötte inte diabetes så dom släppte aldrig hem mig. Mig gjorde det inget. Saknade inget och det kostade inget. Bara ruskigt dåligt ansvar hade jag över mig å mitt kommande barn. Korkad ungdom.
Såg den här på Instagram!!! Detta var igår den 14!! Fy fan!!! Blir nervös!!!